konstig upplevelse...
under min gravidetet som var väldigt jobbig o komplicerad så var jag med om något mycket underligt, undrar om någon annan varit med om liknade eller om någon kanske vet vad det var som händer…
under själva förlossningen så föll jag lixom bort, jag såg hela mitt liv passera förbi mig men de gick lixom baklängs, o allt som hände i rummet såg jag fast de gick baklänges och medans jag såg allt detta så hörde jag en mans röst tala till mig med en lugn röst och jag vet att han sa mycket mer än jag minns dde enda jag kommer ihåg var att han sa "de e så här livet är, när en dör föds en annan" sedan fick jag en känsla av att jag dog, och och tänkte de här måste jag komma ihåg oberätta för dom där hemma sedan . och då jag "vakande till" o bebisen var nästan ute så sa min man att jagsa, gud finns jag vet nu att gud finns!
vad var de jag var med om?

Första känslan av det du beskriver uppfattade jag som att du hade en nära-döden-upplevelse, du fick en inblick i vad som sker när vi dör. Rösten tror jag var din guide som talade till dig.
En stark och mäktig upplevelse!
Elisabeth
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus
oh okey tack, har fått lite klarhet i vad jag var med om nu tack :D