fundering...
jag undrar om någon kan svara på detta. dom som har gått bort, lever dom fortfarande kvar här bland oss? eller e dom någonannan stans? eller finns dom precis här bland oss bara de att vissa kan se dom de e de jag tror, men jag tänkte vända mig till er medium som kan ta kontakt me dom på andra sidan o kanske ve mer om de? sen att dom kan se de man gör? hur kan de komma sig?
tacksam för svar :)

Enligt min mening så är dom inte alltid här på jorden. Vi har en annan dimenssion också som de vistas i. Vår andra sida, som vi kallar det. Eftersom det inte finns någon tid och rum i univerum, så kan de besöka oss när de vill eller då vi bestämt möte med dem.
Då våra andar /själar finns ibland oss här på jorden, så är de högt vibrerande och är då svåra att se med blotta ögat, men de kan ibland matrealisera sig. Vi kommunicerar med telepatisk kontakt. Jag tror att vi har väldigt många själar mitt ibland oss, som vi inte kommer i kontakt med.. dom kommer på besök för att titta till oss.. Det är min uppfattning.
Om man utvecklat känsligheten, så känner man direkt när det kommer någon själ på besök till oss. Man ser dem även då med sin inre syn.
Jag vill även skriva att våra besökare från andra sidan respekterar oss, och är inte med i allt vi gör.
Vänligen MariaJ:-)
Carpe Diem
Maria Johnsson
Reikimaster/lärare, kursledare och mässarrangör
oh okey tack för ditt svar :D.