Vad är det som pågår?
Vårat hem har länge varit obehagligt, men nu har det gått från jobbigt till värre!
Jag känner en "vind" sen blir jag iskall ända in i skelettet (känns det som iaf) o katten blir rädd för ingenting och saker o ting försvinner för o sen dyka upp antingen där man minst anar det, eller precis där dom ska vara och man har kollat femtielva gånger.
Visst alla är vi förvirrade med när det händer dagligen?
Jag tror att du har besök från andevärlden.
Ofta så visar de sej med kalla vindar och flyttar gärna på saker. Har själv vart med om detta mycket.
Katter ser och hör mer än vad vi gör. Så de ser säkert någon där.
Vill du så ta dit ett medium som kan hjälpa dej att få över den om du inte vill ha den där.
Kram
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Det verkar som om ni har andar hos er…
Om du bor i närheten av Sundsvall så kan jag rensa ditt hem och hjälpa den eller dom över till ljuset med hjälp av ärkeänglarna… Birkan Tore som var med på "Det okända" har lärt mig den konsten och det bästa med den är att andar som finns runtom kommer också till ljuset så man kan ibland hjälpa flera på en gång vilket jag gillar…
Om du är intresserad så skicka ett pm till mig!
Ljus och kärlek till er alla!
Det med att saker försvinner och kommer tillbaka är andars sätt att leka (rätta mig om jag har fel!). Gömma saken och personen letar (kan ju se kul ut om man ser på) sedan för att lägga tillbaka den och se nästan reaktion. Som ett litet vänligt bus ;)
Det är nog inte behov av någon rensning. Det är till 98% någon som vill uppmärksamma sin närvaro. Dvs visa jag finns.
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Du kan vara lugn, du har kärt besök hemma jag blir nästan lite glad vet inte varför dock när du beskriver det som händer hos dig men det är ingenting som vill vara elakt vad jag kan känna. Dock så tror jag att det är någon som gillar att busa med dig? Har du någon nära släkting som har gått bort? Men jag får också en känsla av att du har en manlig närvaro….han är väldigt förvirrad av sig han är inte direkt elak men jag tror att han har haft det lite jobbigt under den sista tiden. Min guide bertättar att du skulle ha haft upplevelser i sömnen stämmer det? Du ska tydligen ha haft lite svårt att komma till ro om nätterna och ibland vaknat och känt dig lite iaktagen ibland? Det känns som att det bara strömmar in information men jag väljer att filtrera bort en del då jag tror att det blir väldigt jobbigt att läsa :P