möte med john blund
Natten börjar närma sig och lite sömn måste man (läs: jag) ha för att hänga med på jobbet så nu släcker jag ner här TROTS att jag inte på långa vägar hunnit läsa allt som skrivits under dagen (suck, ge mig fler timmar på dygnet
).
Jag vill inte lägga mig i de meningskiljaktigheter som har dykt upp här (mer än detta inlägg då), men jag vill säga: snälla snälla GLÄDJE!! Det ÄR lätt att misstolka saker som skrivs över nätet, trots smiliesar så missar man kroppsspråket och tonlägen som många gånger säger allt. Smiliesar är jättebra menar jag förstås men tänk efter några gånger innan ni skriver och fundera på eventuella misstolkningar
. har själv hängt på diverse forum i några år och ja, världskrig kan uppstå och när kanonerna avfyras som värst vet ingen längre vad det handlade om från början. Denna sajt får inte bli ett sånt ställe (och med får menar jag att det skulle vara absolut tokledsamt om denna sajt förvandlades till ett världskrig). Jag är alldeles övertygad om att ingen här inne menar något illa alls men man kan plocka in ganska mycket valfritt mellan raderna och det kan bli helt galet! 
Allt gott åt er och ni som tänker krypa ner i sängen önskar jag en god natt! 

Du har helt rätt i det du skriver och jag håller med dig fullkomligt!!! =)
Natti och sov så gott! Kram
Elisabeth
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus