Glapp eller Spöke?
Hej jo våran radio sätter på sig själv ibland och min mamma säger att det kan vara glapp i kontakten. Men om det nu skulle kunna vara glapp, kan inte radion stängas av också då? Den har aldrig stängts av sig själv, bara på.
Jag stängde just av radion igen men jag sa: Sätt på den igen…och så gick jag till datorn, jag ska till köket snart igen och se om den satts på igen, min syster sitter vid tvn så det kan inte vara hon om den nu är på igen…
Jag skulle verkligen vilja veta vem det är som vill ta kontakt, det har hänt andra saker också som att jag hört fotsteg nere i källaren när jag varit ensam hemma, det har kännts som om någon stått och stirrat på mig vid öppningen till köken när jag suttit i datarummet vid datorn, min lillasysters stereo har plötsligt höjts i volym när hon var i rummet, jag jörde själv när hon sprang tvärs över rummet för att sänka volymen.
Så hur ska jag göra? Det finns säkert massa som har ställt den här frågan så förlåt om jag är tjatig…
Radion sattes på igen…
Ingen som har någon fundering?

Om du vill veta vem det är så rekommenerar jag dig att ta kontakt med ett medium som kan hjälpa dig privat. Det är svårt att kolla det på ett forum.
Önskar dig lycka till!
Elisabeth
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus
jag tror du bor i ett gammalt hus med gamla elledningar där det kan finnas kabelbrott, ett proppskåp som läcker ström eller feljordade sladdar eller något liknande. förresten, är det en ny eller gammal radio? prova att flytta den till ett annat rum o annat eluttag?
Nej radion är inte gammal, ja det kan vi ju testa det är inte bara det som har hänt, det har hänt en del annat också men jag ville ändå fråga