Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etikettsorg
Läst 739 ggr
Li49
0

Min son

Elisabeth!

Säg att du tror att jag kommer att få träffa min avlidne (mördade) son den dagen jag själv dör?

7 års helvete har jag haft och skulle ge mitt liv för att få min älskade Joakim tillbaka.

Mvh Li

http://www.joakimsminne.se

Gwydion
0

Hej Li49!

Är helt övertygad att du kommer att få träffa honom när du går över, skickar många varma och ljusa tankar till dig

I Ljus Och Värme/Roger Ölveryd

Elisabeth-J
0

Jag kan gläda dig med att säga att ni kommer att träffas och att han finns med dig, tröstar, hjälper och vägleder dig :)

Vilken fin minnessida om Joakim! Om du vill så länkar jag gärna den här på övernaturligt och på min hemsida?

Kramar / Elisabeth

Elisabeth 
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

CBA
0

Åh vad ledsen jag blir för din skull…det stack till i hjärtat…kanske för att jag själv har en son som heter Joakim…han är 8 år.

Det var en fin minnes sida om honom och jag tror absolut att du kommer få träffa honom när din tid är inne…han kommer möta dig med öppna armar…le och säga - Tjenare morsan! med en glimt i ögat.

Jag kan aldrig föreställa mig hur fruktansvärt hemskt det är att förlora ett barn…det är nog var förälders största skräck!

Jag skickar dig mina varmaste tankar!

Mvh CBA

Det är vad vi tror att vi redan vet som hindrar oss från att lära oss nytt.

Cherokee
0

Hej får du en dikt. Kram Elisabet 

När någon vi har kär dör sörjer vi andra honom som död för vad vi inte vet är han flyger upp som en ängel i ljuset för det finns ingen död bara ett liv i omvandling Ännu en själ som från att varit som en puppa har nu förvandlats till en fjäril med en färgprakt så gudomlig och som tar honom upp till ett ljusare rike Befriad från livets bojor och med ett nytt klarseende kan han börja verka som den änglalika varelse han är Kvar finns vi för vi är ännu som en puppa förblindad av materien och utan färggranna vingar men det vi kan göra här och nu är att förnimma våra egna vingar och försöka förstå att det finns en stor och mäktig mening med livet men att vi själva måste se till att ge vårt eget liv en mening Meningen är ju att också våra vingar ska utvecklas en dag i sin skimrande prakt så att den kan föra oss upp i ljuset när den dagen kommer