Askan i bilen...
Detta hände mig precis efter mammas död 2002. Jag hade varit ute i skogen med min hund laika, och saknade mor så oerhört. Jag sa för mig själv… Snälla mamma ge mig ett Tecken på att du är med mig.. jag saknar dig så. När jag sagt hejdå till pappa så gick jag ut till min bil och skulle köra hem. vad låg i bilen, vid ratten, i ett litet fack som fanns där. Jo ciggarett aska… (en lång sträng) jag gick in till pappa igen… (arg som ett bi)och sa det är någon som askat i min bil, vem öppnar bildörren och askar i en annans bil? det diskuterade pappa och jag en stund … sen tog jag papper 0ch gick ut och torkade bort det. UNDERLIGT SA JAG TILL MIG SJÄLV…
Sen tänkte jag på mamma… det är nog du som skojat med mig… och log. HON var stor rökare, och visste det var förbjudet att röka i min bil… och att det var ett bra Tecken att visa mig att hon var med mig… (att jag skulle förstå att det var hon) och jag tror faktiskt att det var min mamma… hon log nog i himlen, när hon såg att hon retat upp mig. Men jag blev glad när jag kom underfund med att det säkert var mamma… som skojade med mig
ETT HÄRLIGT Tecken. Eller vad tycker ni? Kram
# 0 Det är ju det som är så oerhört härligt med vår andevärld dom har en sån skön humor och jag kan inte annat än känna att det var din mor så bara le tacka och ta emot.Härligt tjejen 
kram !
Ja jag är himla tacksam… och glad över att de mina visar att dom är med mig även efter döden
kram