Katt spöke
Det började med att min katt avlivade vi.
Tre dagar efter börjar jag höra hur hon smög på golvet och sedan kände jag hur hon gick på täcket. Kände genast att det va hon men kunde inte se henne.
Vände mig om och så kände jag en vind på min kind och efter det så blev ena örat varmt en bra stund som hon kelade med mig. Jag kände en härlig känsla. En stund efter så kände jag att hon låg bredvid min kudde det kände så verkligt så jag ville ta på henne men ingeting vad där. Men jag kände starkt henne närvaro och jag va vaken. Precis när jag skulle somna så tändes min dator skärm.Den brukar stå på vila och man måste hålla ner en tagent för att starta datorn igen.
Sen dess den dagen va det det lugnt.
Men jag har både hört och sett henne fortfarande men inte lika ofta sista jag kände hennes närvaro va i sängen där jag bruka känna henne. Hon bet i mina tår då blev jag lite förvånad för så gjord hon när man skulle gå upp.
Undrar har ni haft besök av era husdjur och bruka hälsa på? Kanske är jag inte ensam.
Pokemon hundar och konst
Min mormor har haft hund och katt. Båda är döda sedan några år tillbaka. Någon gång så har jag upplevt att de kan har varit närvarande men kommer inte ihåg mer än så :(

Jag fick besök av min katt som blev överkörd. Hongick runt i sängen nosade mig i ansiktet och la sig brevid hunden på mina fötter. Det roliga var att hunden oxå reagerade. Men hon kom bara ett par gånger just efter att hon dött…

jag kan höra råttknaster i mina öron mitt i natten, men jag kan inte komma fram till vem av mina himlaråttor det är som kommer tbx för att mysa på nätterna
You can't spell Bitchy without Itchy
# 0
Det är ofta mina avlidna katter besöker mig senast var det min Curry som visade sig i full figur vid matskålarna bara några dagar innan min 17 åriga Mowglii blev allvarligt sjuk och fick avlivas på Måndagen efter.
Currry var helt eneklt där för att hämta hem Mowglii och ge mig sinnesro inför avlivning som var den mest harmoniska jag vart med om.Nu har även Mowglii visat sig inte för mig men för en av mina kattdamer som ut i tomma luften fräser morrar och beter sig som om något jättefarligt skulle infinna sig.Det är på dagen idag sex veckor sedan Mowglii avlivades och allt jag känt hittils är närvaron men har ännu inte sett honom.
Det är väldigt vanligt att våra husdjur gör sina visiter just för att ge oss ett inre lugn att dom fortfarande finns vid vår sida om än i andlig form 
Känn bara glädje och lugn i det du fått vara med om och vem vet missen kanske dyker upp igen !när jag tittar närmare på bilden får jag känslan av en oerhört snäll katt som trivdes enormt i ditt sällskap.Ni hade starka band och dom banden har hon inte kapat fast hon är på andra sidan.
Vilken vis gammal själ hon känns som,blir så varm av att se hennes ögon och ett djup finns som jag absolut tror du var väl medveten om.
Allt gott till dig