Kanske pappa?
Det händer en del konstiga saker omkring oss nu.
I tisdags så satt vi på en uteservering. Det var helt vindstilla. Syrran började prata om att hennes dotter kanske ska sjunga på pappas begravning. Helt plötsligt kommer det en mycket stark vind så sakerna bara flyger. Efter så återgår det till att vara vindstilla…
Vad var det?
Jag känner rysningar, domningar och yrsel ofta när jag är hos mamma numera.
Garagedörren öppnar sej titt som tätt trots att ingen vart där.
Kan det vara pappa som vill göra sej påmind?
Skulle bli förvånad om han INTE gjorde sig påmind.
På en väns begravning, han var en kille som älskade bus och var punkare, när vi satt efter kyrkan och drack kaffe så skulle en tjej som var inhyrd spela nåt vacker på tvärflöjt…det var mycket seriöst men lite tråkigt…inte vår väns stil precis. Så hon fick hållas en stund sedan kom en vindpust och blåste väck alla hennes notpapper åt alla håll.
Alla skrattade spontant och konstaterade vem som låg bakom hysset…
*L*
Pappa var en buse ibland när han satte den sidan till. Så jag tror han kommer att hitta på mycket bus framöver.
Mamma tror inte riktigt på detta…men hon kommer nog att få se saker som inte går att förklara.
Vem vill sluta busa? :)))
Tror som grinda att han vill visa att han finns med er och din mamma kommer säkert att känna av honom också med tilden.
Det där med vind upplever jag dagligen utan att fönster eller dörrar är öppna det kommer som en kall bris och lämnar gärna efter sig rysningar.Det som är intressant är att det inte sker över hela kroppen utan kan vandra runt på händer kinder huvud arma och ben.
Exakt walkinbeauti.
Det är bara på vissa ställen på kroppen rysningarna kommer…tex på armarna eller på ryggen.
Känner även domningar av nåt slag med ibland..då mest på ryggen. Men det har jag haft länge.
Och det är skillnad på yrslen med. Man kan vara yr av tex nåt virus eller sjukdom…men denna yrsel känns annorlunda. Jag vet eftersom jag ibland får yrsel så att jag blir liggandes en hel dag ibland.
Denna är mer difus och gungig precis som om man är småfull.
# 5 Visst är det så och yrseln kan jag ibland känna av.Innan jag lärde mig att det inte var mina egna kännslor utan andevärldens så trodde jag mig ha alla möjliga åkommor.Nu när jag lyssnar på dom och dom får säga sitt då släpper eventuella krämpor dom haft under sin livstid.
Men innan man kommit dit var det jobbig,t nu känner jag bara glädje när någon gör sina små visiter 
Jag tror det är din pappa… som vill visa att han är med dig… fast han är borta. Att han är nöjd.. och slipper lida mer och äntligen fått ro. Och därför så vill han nog busa lite med dig… tror jag
kramar till dig mia.