Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etikettmedlemspresentationer
Läst 1284 ggr
Annie-E
0

Ny här

Annie heter jag och har hittat hit av en slump.

Spöken ser man bäst i ögonvrån sägs det, och det är verkligen sant. Jag förnimmer saker hela tiden. Vi bor i ett 102 år gammalt hus och jag har kontaktat medium två gånger för att få lite lugn och ro här. Mina barn känner av allt som händer här, men inte min man och hans barn. Och det är fortfarande inte lugnt…. men överkomligt. Det värsta som hänt är att min dotter fick som ett knytnävsslag i ansiktet när hon hade lagt sej för att sova… men annars har det varit rätt så beskedliga grejer som hänt.

Jag kan inte direkt säga att "det övernaturliga" intresserar mej, eftersom det inte är ett intresse jag har, utan snarare tvärtom. Däremot kan jag spendera en hel kväll med att berätta självupplevda spökhistorier, vilket ju kan vara lite roande i sina stunder.

Naturligtvis tror jag på ett liv efter detta och jag har även gått på reinkarnation och fått smygtittat på två av mina tidigare liv. Det var spännande, men ooooh så tröttsamt. Jag var matt i en hel vecka efteråt.

Jag har inga som helst ambitioner att "öva upp min förmåga att se", utan är mest här för att dela med mej och se vad ni andra upplevt.

Jag tror att jag en gång fångat en ande på bild, som jag har skickat i ett inlägg till Foton.

Hoppas att ni kommer att trivas i mitt sällskap

MVH //Annie

Med varm och vänlig hälsning
Annie

www.joella.bloggplatsen.se

[grinda]
0

Hej Annie, önskar dig varmt välkommen.

Hoppas du får lite lugnt i ditt hus snart;))

Annie-E
0

#3 Tack :-)

Vi lär nog inte få lugnt i huset förrän vi flyttar härifrån. Jag misstänker nämligen att detta är den tredje anden som hemsöker oss, och det verkar komma nya vartefter. Tröttsamt.

Annie

lojna
0

Önskar dig välkommen.

Säger som du så här lite långt ifrån..Du får nog vänja dig vid att det är fler i ert hus..

Annie-E
0

#3 Tack.

Nej, det är väl så att man får vänja sig. Nu har vi ju bott här i 12 år och enligt ett medium så var det min närvaro som startade igång allting. Min man är uppvuxen i huset och ingen har tidigare haft några känningar av någon annans närvaro.

Annie