R.I.P älskade pappa
Nu idag på morgonen lämnade min älskade pappa oss. Klockan 9.10.
Igårkväll fick han 1 ml morfin och somnade gott på det efter en hel dag med mycket rossel och hosta i luftrören.
Min syster och jag satt hos han då han fått den injektionen. Han blev orolig och ville inte somna. Han sa en massa som vi inte kunde uppfatta.
Till slut sov han lungt.
Blev orolig och rosslade vid halv tre på natten. Vakpersonalen ringde då SSK som inte hittade och kom efter två timmar!!! Makalöst dåligt….då hade pappa hunnit vakna upp och var jättedålig.
Han fick en injektion till och somnade.
Halv åtta idag på morgonen blev han orolig. Jag ringde efter SSK. Hon kom och han blev sämre och sämre. Kunde knappt andas.
Han fick en injektion till och jag ringde ambulans.
Men han hann att somna in innan ambulansen kom.
Mamma och jag satt hos honom. Han började gäddandas och andetagen blev färre och färre tills de slutade helt.
Han somnade in lungt och fint.
Älskade pappa!! Sov i frid nu. Vi saknar dej men du har det bättre i himlen.
Du har kämpat länge nog med din sjukdom. Nu är du värd en fin vila.
Vi kommer att ses igen så småningom.
Mycket fint skrivet!!! 

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Beklagar - kraft och styrka till er

Kram Jane
Sajtvärd på spiritualism.ifokus. Min hemsida www.lyztran.com "Jag Är"
Beklagar din sorg och förlust Mia. Stor kram / Madde
Amor Vincit Omnia
Beklagar sorgen goa Mia. Nu slipper han ha ont…men det är så sorgligt ändå.
Kram
Grinda

Så skönt ändå för din far att fått somna in lugnt och fint till slut. Alltid svårt att missta en nära anhörig. Vet att du och jag varit i samma sittuation under några dagar.
Min svärfar somnade in 1.40 natten den 5 Maj. Också han somnade lugtn och fint. Men hade varit lite orolig innan. Men de sistqa timmarna var så lugna.
Skönt för dem att få somna in när sjukdomen blivit för svår.
Kramar om dig!

Tänker på er!
Skönt för honom att få frid men jobbigt för er.
Sorgen kommer att gå i olika skov, har fortfarande mina perioder fast det är 2 år sen pappa somna.
Kram Mia
Kram på Er båda- Jag låter kanske grym. Men så skönt de fått somna in. Det är som om om en frid sänker sig över en. Kanske det beror på att min man fina moster som jag satt vid när hon dog. Skulle blivet 95 imorron.
Kanske blit fel att skriva och jag ber om förlåtelse för det. Men det är en ynnest att få vara den som finns med när en go o fin anhörig går över till andra sidan.
Förstår mycket väl den sorg ni känner nu. Men kanske samtidigt en frid som många inte kan förstå. Kram fina vänner
Var rädda om varandra

Signemo du har så rätt!
Man ska inte skämmas om man känner en lättnad att den som kämpat har somnat in!
Kände så med pappa. Jag vet var han är o att han har det bra, det får man intala sej ofta… Men har man har en tro att det är så!
Det otäcka är att ibland får jag en sån döds längtan o vill bara haka på dit pappa farit.
Nån som känner lika?
Kram
#0 Kram till dig…jag känner för att gråta när jag läste.men att få somna in efter en kämpig sjukdom måste vara e väldigt skön befrielse.hoppas du får känna hans närvaro ändå,kram igen
Jag beklagar Mia!
Signemo…
Det är helt rätt det du skriver. Vi känner alla en enorm lättnad att han fått somna in. Han kämpade för att leva hela tiden…ända in i det sista.
Kvällen innan han gick bort så styrde och ställde han med oss så vi skrattade så tårarna sprutade.
Vi har fått både jobbiga, tuffa, hårda men samtidigt många roliga och fina stunder ihop sista veckan.
Igårkväll när jag skulle somna så låg jag och pratade med pappa. Sa att allt kommer att ordna sej. Vi ska ta hand om mamma och hjälpa henne med allt. Det var det han pratade om hela tiden. Jag lovade att hålla koll på henne.
När jag pratat en stund så blev allt så lungt och fridfullt. Jag hoppas han hörde vad jag sa från den platsen han är på.
Han kommer att hälsa på oss. Jag är helt övertygad om detta. Han skulle alltid ha koll som levande…och han kommer att fortsätta med detta även som död.
Kram till er alla och tack för era fina ord.
Kram fina Du. Ta hand om Er själva nu. Blir ju stunder av både glädje av fina minnen vemod o sorg
Var rädda om varandra
Jag beklagar sorgen och önskar er all styrka, jättefint skrivet Mia
!
//Hellas
Medarbetare på http://spiritualism.ifokus.se/
Beklagar sorgen mia, tror absolut oxå att han kommer till er då o då…styrkekramar till dig o familjen…

Känner lika som dig Mia, att ibland kommer döden som en vän och det är skönt att få somna in. Och så har jag kännt både när mina föräldrar gick bort och nu även så med svärfar
Skönt att få sova. Det är som en gåva. Då man gammal och trött är, eller sjukdomen på någon tär. Att få fara in i ljuset och lämna smärta bakom sig. Det är nog det finaste man kan tänka sig.
Saknad finns, men ändå, skönt för dem att få sova. R.I.P
Mia
beklagar sorgen efter din lilla pappa,kan inte skriva så mycket mer just nu.
Varma kramar från mig!
Beklagar sorgen Mia!
Kramar
Allt ljus och styrka till dig Mia och dina nära,så vackert det du skrivit och jag beklagar eran sorg 
Varma kramar till er alla !
Mia, jag beklagar din sorg!
Men jag ser också att du kan känna en lättnad vid att din pappa nu är fri! Jag tror att det hjälper dig långt i din sorg!
Han är fri att resa, komma och gå som han vill!
Kram!

Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge." /Pearl Buck ♥· Medarbetare på Healing