Saker som inte finns
Alltså varför ljuger man att det finns saker osm inte finns? Jag förstår inte det. Alla vet ju att spöken och sånt inte finns och alla fattar ju när nån ljuger eftersom sånt inte finns? Varför tror dom inte på vetenskap istället? Det bevisar ju någonting i.a.f. ingen kan bevisa sånt övernaturligt eller hur?
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Hej på dig:-)
För min egen del så vet jag att saker som är övernaturliga finns och verkligen existerar.
Och jag tycker inte att allt måste kunna bevisas.
Det finaste är trots allt det man upplevt själv..Då vet man *L*
Har man sett hört och levt med andlig närvaro under hela sitt liv är det svårt att tvivla det man sett.Den dagen du själv upplever något då får du en annan övertygelse.
Vetenskapen kommer aldrig att kunna bevisa andlig existens just för att dom är en energikropp och kan inte bindas vid en stol för att utföra experiment på.Däremot vet jag både vetenskapsmän och skeptiker som vart övertygade om att allt detta är nonsens tills den dagen då dom mött det själva med en full andemanifetstering.Men det är klart har man inte sett och vart med om då är det ju svårt att tro ellerhur 
Viktigast är ens egna övertygelse sen om andra tror på en eller inte är något jag aldrig bryr mig om.Har inget behov av att banka in detta i huvudet på folk min egna övertygelse och bevittnande av andemanifesteringar räcker gott och väl för mig 

det som vi kallar "magi" ( och mycket av det som händer från andra sidan) och vetenskap här är samma sak på andra sidan. det e vi som e trångsynta och inte förstår. inte dem.
Man ska vara försiktig med att anklaga andra att ljuga. Du har inte en aning om allt som sker i världen. Bara för att du lever här finns det inte svält? öken? osv. Vi har inte undersökt varenda grotta eller skrymsle o vrå av jorden betyder inte att det inte finns…
Alis volat propriis 
#0 Jasså man ska tro på vetenskap…
Om vi vänder på det: Kan vetenskapen bevisa att det inte finns? Nej!
Här vänds inte på någonting *S*
I belive in me and myself and i 
Alla har en egen tro! jag tror på änglar i alla fall.
Hur kan alla veta att spöken och sånt inte finns, det går ju som du säger inte att bevisa och därför heller inte att utesluta, innebärande det är egentligen ingen som "vet".
Jag ser på saker som refereras till övernaturligt lika abstrakt som en känsla eller tanke, då man är arg är det känslan väldigt påtaglig ingen kan dock bevisa att du inte känner så. Har du en känsla av att något är sant för dig existerar det.
Mvh
Inavis..Du har fel..det går inte alls att jämföra..då jag har upplevt samma saker även då jag ej vart ensam..detta är ingen känsla eller tanke..det är verklighet..för mig och dom jag upplevt mitt övernaturliga med..men annars håller jag med dig..det är en fin tanke att om något är SANT EXISTERAR d för dig hmm joo så måste det ju vara :-)))
mossquinnan :) det är olika för de som upplever, det var därför jag skrev " jag ser på saker som.." man skapar sin egna verklighet, jag förstår hur du tänker och var inte alls meningen att förringa någons upplevelse. :)
Ja såklart det är Inavis 
I bland då jag läser en sak så hakar jag upp mig på just en grej *S* och spontant sänder i väg..och mig förringar du inte och jag hoppas jag inte gjorde d med dig heller
Vetenskapen kan visst bevisa! att den inte hittat något sådant man inte kan bestämma vad det är i de delar som massa är uppbyggt av. Det finns inga spökatomer bara vanliga atomer som allting är uppbyggt av. det är väl bevis?
Tror inte det finns någon som hittar på och ljuger om saker de sett.
Jag har sett mycket och det hittar jag inte på.
Vetenskapen kan inte bevisa allt.
Jag känner en som jobbar på sjukhuset. Och han har hört mycket om livet efter döden. Så visst finns det "spökatomer".
Kram
#0 Bara för att något inte kan bevisas idag behöver det inte betyda att det inte finns.
För hundra år sedan kunde vi inte bevisa existensen av atomer. Idag kan vi det.
Jag tror att allt inom det andliga är lika naturligt och vanligt som den luft du andas.
Du kan känna luften eller hur? Men du kan inte se den … Är inte det en tillräcklig tankeställare om att inte låsa sig för sådant som man bara kan se med blotta ögat?
Spökatomer? Nej det tror jag heller inte på. Men vad säker du om att de rör sig, och liknande? Är det bara slumpt att det går en katt genom rummet?
Fint du skriver Nellie
Fick mig att tänka på en låt som jag ska leta efter på YouTube..nånting med.
The air that i breed *fniss* engelskan e urusel
Cookies..luuugn å fin bara du blir visare med tiden *S*
Tack, Mossquinnan! 

*Spökkatt