Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etikett: intuitionsövningar
Läst 936 ggr
[fffpp]
0

läsa av mig?

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

hej, tänkte höra om någon var intesserad av att läsa av mig. har aldrig vart med om det förr så vore lite kul! :)

RandomBrud
0

jag är ingen expert på det hela, men jag har lyckats läsa av innan, bara lite ytligt sådär.

Det jag fick fram var André, Andreas eller något sånt. Du kanske har någon med ett liknande namn i ditt liv?

Och så fick jag fram Fisk. Som husdjur eller stjärntecken. >.<

Hade varit tufft om jag hade rätt igen x))

[fffpp]
0

jag väntar och ser liiiite till få se om någon annan säger någonting annat skoj :)

tack!

[rightPAW]
0

Hur går det till, det där med att läsa av?

[fffpp]
0

#1. du hade väldigt rätt där. jag har en vän som heter André. Vi var mer än vänner ett tag men nu det blev inge mer med det. nu är vi vänner. och jag har faktiskt en fisk som husdjur..! läskigt rätt! :D

RandomBrud
0

Oj! haha! Vad kul 8))

#3 Det är svårt att förklara. För mig funkar det ungefär så att jag tittar på en bild och bara får fram ord och jag "jonglerar" med orden tills det känns "rätt" typ. Och det verkade som att jag hade helt rätt. ^^

[rightPAW]
0

#5 Kan du prova läsa av mig? :)

RandomBrud
0

#3 sure, gör ett nytt inlägg och lägg till en så ny bild på dig som möjligt (:

[rightPAW]
0

#7 Fixar de ja :)

miniz
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag skulle gärna vilja få lite info allt som går att se/känna

Tack på förhand..

rambrikos
0

Är det någon som kan läsa av mig då? Mitt foto ligger på min pressida eftersom Fokus ej tycks ta mot annan Avatar just nu.

Vore kul att veta vad ni får fram om mig.

Kramkram

RandomBrud
0

#9 - Är bilden på dig den nyaste du har? För jag får inte fram någonting just nu. :/

#10 Kan prova på dig, skickar i mail. :)