Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etikett: kurser
Läst 3162 ggr
anna-lenav
0

Distanskurser

Idag jobbar jag hemma framför datorn med distanskurserna. I vår kommer jag att utöka kurserna på distans och ha en jättestor sida med just distanskurser och jobba mer med det. Jag tror att man ska kunna lära ut mycket inom det övernaturliga på distans och jag försöker att visa vägen för andra som jobbar med sådant här att man kan hålla kurser på distans till låga priser, så att precis alla kan gå.

Själv går jag ofta distanskurser för har man små barn och jobbar på helger är det bästa sättet att lära sig något nytt att lära sig i sin egen takt hemma.

Det tar nog någon månad innan jag är färdig med den stora sidan och alla distanskurserna och då kommer jag att jobba mer hemifrån med distanskurser. Min tanke är att det ska vara så låga priser det bara går så man kan gå många kurser och jag hoppas fler sätter igång med att hålla distanskurser!

Just nu har jag precis så många jag vill igång.

Är det någon som har ett tips vad ni skulle vilja lära er som en distanskurs?

Är det någon som har någon kurs ni skulle vilja byta med mig? (Min vision är att man ska göra så mycket som möjligt utan att ta betalt)

http://www.anna-lena.se

Min hemsida: Anna-Lenas Andliga Sida Livet är en upplevelse! Tro på dina mediala förmågor

Anna-Lena Vikström, medium och sierska

[walkinbeauti]
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Tycker distanskurser är utmärkt val om man inte kan komma iväg alltid till andra platser dessutom ger dom möjligheten att i lugn och ro kunna sitta hemma och ta den tid man själv behöver så jag ger tummen upp för distansutbildningar och har gått många genom åren.Har även tagit en titt på ditt fina utbud av kursprogram Glad

Tror fler och fler väljer distansen just för egna frihetens skull att med barn och familj kunna hemma välja sin egen tid,ingen dum ide alls tvärtom toppenGlad

anna-lenav
0

Just nu håller jag på att skriva ihop en kurs om änglahealing, jag ska lära ut min egen metod i änglahealing och lite övningar från andra änglahealingkurser.

Det är så intressant, men det tar minst en arbetsvecka att skriva ihop en kursmanual och övningar så det tar alltid längre tid än man tror när man sätter igång…

Min hemsida: Anna-Lenas Andliga Sida Livet är en upplevelse! Tro på dina mediala förmågor

Anna-Lena Vikström, medium och sierska

Ghosthunter
0

Anna-lena - Själv har jag inte gått på distanskurser. Först ska jag gå på din kurs här i Göteborg om ett par veckorGlad och sen så ska jag kanske ta lite distanskurser också!!

Främst vill jag lära mig att kommunicera med andevärlden och att öva på min intuition…så det vill jag gärna ha kurser om!!Glad

"I parabler av rastlöshet, cirklar av regnbågsro - peut être?"

"Världen skulle må bra med lite mer
Värmland"

"Don't be normal, stay paranormal"

Sandidra
0

Anmält mig till en distanskurs hos dig i dag. Ska bli spännande. Glad