Testa er själva.
Nu kan ni testa (för er som säger sig kunna) er remote viewing eller fjärrsyn. Jag har placerat en lapp där det står "Övernaturligt iFokus" på eller inuti ett föremål.
Jag vill nu att ni ska se vad det är för föremål som innehåller eller har lappen på sig.
Ni kan skicka via PM eller skriva här i tråden.
Tack.
"Never take a person's dignity, it means everything to them, and nothing to you."
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Hej Clowstein!
Tror inte att Övernaturligt handlar om detta!! Men kul ändå;).
- Var är tvålen vännen, ( Bara si så där;))
Kram
Ovalt påskägg eller valnöt.
#2 Nej det var tyvärr fel. Ska bli intressant om någon klarar det, då hade jag faktiskt blivit ganska chockad.
Kan ge en ledtråd.. :)
Många vet vad föremålet är för något.
"Never take a person's dignity, it means everything to them, and nothing to you."
Nån typ av kruka? Med lock.. ett sånt där lock med en knopp på?
hmm.. Gjort i lera?
Kan vara helt ute och cykla nu^^
#4 Nej, det är också fel tyvärr.
Nåja, bara att jag vågade ge mig på en gissning var "win" nog för mig :)
Ska bli spännande att få höra vad det är! :)
smyckesskrin eller brödrost =) Nu kan jag inte det här med fjärrsyn med det är två legetima gissningar
#7 Nej, det är också fel. Men gissa kan man alltid göra. :)
Ok, här kommer svaret;):
Lappen ligger i ett par vita Adidas med mörkblåa ränder, storlek 43. Ärligt inköpta i Thailand och används sporadiskt som lite finare skor, med tanke på färgen.
Något mer du vill veta?… He he.
#9 Haha, ja, jag vill veta var lappen befinner sig. :)
Nej, det var fel.
Jag vill gärna gissa! * 50-tals-aktigt i formen och färgen, Svart, ljusgul och ljusblå. Det ljusblå är lite snäckformat.
Haha hoppas jag hade nåt rätt! :)
#11 Nej tyvärr inget rätt. Det här är inget ovanligt heller, när jag väl säger det kommer ni nog tänka aha, eftersom alla borde veta vad det här är om det berättas för dem.
Oj, såg nu att det var att försöka för dem som tror sig kunna fjärrskåda.
Jag tror ingenting om ifall jag kan det för jag har inte försökt förut! Men jag gissar ändå då.
Plånboken, då då, där brukar jag lägga lappar!
Nja.. Nu berättar jag det. Jag tänkte mer på det gamla sättet med lappar.. Nämligen flaskpost. Jag placerade lappen i en Coca Cola 0,5 liters flaska.
Nåja. Roligt att folk försökte ändå, alltid roligt med gissningslekar. :)
Är det någon av er som skrev i tråden som påstår sig kunna Remote Viewing?
Med vänliga hälsningar.
den är på datorn :-))
Tusan också, jag som tänkte på en svart cylinder typ som en vas, och inte skrev det…moahaha det är lätt att vara efterklok.
Blev lite nedslagen när det ljusblå och gula var fel! Var hade du ställt flaskan förresten?
Du kan väl gömma nåt mer så får vi försöka igen?
Typ nuskrev jag ovalt,och det är typ en coola flaska faktiskt,oval.
#17 Hehe, jag hade ställt den på en bokhylla. Jepp, jag kan göra det igen med någonting annat senare, då postar jag det här i tråden med fetstil. :)
#18 Men du skrev också Påskägg och valnöt. :)
Äsch då, jag såg nåt runt i plast med en gul post-it note på, text skrivet med stora bokstäver, haha!
…och nej, jag kan inte remote viewing :)) apparently, hihi! :D
Typ ovalt dåoch sen innehåller socker. Påskägg socker inkokt valnöt i socker typ så.Cola innehåller typ socker.
#21 Är inte det lite väl långsökt, haha. Men jag kan ju aldrig veta hur du tänkte helt och hållet. :)
Okej, ETT NYTT TEST.
JAG HAR SKRIVIT " ÖVERNATURLIGT iFokus " PÅ EN LAPP SOM BEFINNER SIG I ELLER PÅ ETT RÖTT OBJEKT.
Vad är det för något lappen sitter eller ligger i/på?
Lycka till!
Med vänliga hälsningar, Clownstein.
Det är typ helt super resultatet
de är faktiskt första gången jag provar.Trodde det var något ovalt och sött dåtyp så typ va de.
Nu ska jag typ tänka på nästa test 
En hjärtformad badkudde :P
Jag gissar på något som har med äpple eller tyg att göra.Måhända något spiralformat.
Fel, fel, fel, fel. :)
Hahaha määh, detta är icke mitt gebit, helt klart! 
En sko
Nej, inte en sko. Det är ett ganska stort föremål.
Jag tänker på en jacka eller en ryggsäck.. Men det är säkert fel haha.
soffa?
Vara jag är allt jag kan - men det är jag bra på...
www.silversol.n.nu
The pride is not broken/it still lingers on/the fight's already won, you see - Takida
fluff fluff rött vad het det som man gör smällkarameller av typ?
Fick för mig att det var en docka
Peter
En röd fyrkantig/rektangulär sak gissar jag på. Kan dock inte gissa på vad för material det är mera än att det är plant/platt.
sacco-säck!
#36 Märk mina ord: Gissar.
#36: Nästan helt rätt med formen. :) Gissa på. :)
#37: fel.
#39 Äsch, vad det exakt kan vara är nåt jag har svårt att se/gissa. Men kul med formen där.
Ett cigarett paket :P
en sån där fotpall som är fyrkantig, som man lägger upp fötterna på när man sitter i en soffa eller fåtölj.
Vara jag är allt jag kan - men det är jag bra på...
www.silversol.n.nu
The pride is not broken/it still lingers on/the fight's already won, you see - Takida
#41 Fel.
#42 Fel.
Ska jag berätta?
EN sista ledtråd: Den lyser.
Ljuslykta?
Nej tyvärr.
I handskfacket på din blåa Volvo V70, uppenbarligen
Siffrorna på regskylten är 515 och lappen har flyttats en gång inne i bilen. Lappen är skriven på baksidan av ett försäkringspapper och vikt en gång. Försäkringsnumret är… å nej min skyddsängel blockerade mitt nummerchakra, attans. Men jag hann att se att du är född 1978 den 13 Juli, he he.
Jag hann också se ett gevär i anslutning till garaget och en tomhylsa eller själva kulan finns i bilen som en liten maskot. Det innebär givetvis att du har jägarexamen, men hoppade över förra jakten(älg) p.g.a flytt. Ny jaktmark är på G i år.
Är jag övernaturlig?… Jepp om allt är rätt
#47 Nej du "blev" aldrig medial-stämplad och ingen annan heller eftersom ingen har kommit med det rätta svaret. Ni har redan fått två ledtrådar och inget är rätt.
Attans! Desinformation igen… det var nog smådjävlarna som viskade i mitt öra denna gång.
Nu får du berätta vad det är, det är inte meningen att ett medie ska få en massa ledtrådar.
Då tycker jag cigarett paket var närmst :P
blomkruka