Konstigt moln
En gång i Polen förra sommaren 2005 eller 2006 kommer inte ihåg, gick jag,min kusin och våran kompis på en ås/hed nästan,vi skulle gå till en hage och kolla om en häst stod där som den brukar göra,den stod där men vi ville gå vidare och kolla vad som var där eftersom vi aldrig vart där förut,det var läskigt tyst och molnen började bli mörkare och mörkare,det brukade sägas att en man,Au(han hade en operasion i halsen så nu har han typ hål där som döljs av ett plåster,och så går det ett rör från halsen och genom plåstret så han kan andas.Han hade en operasion eftersom han arbetade på en fabrik och ramlade ner i någon kemikalie)att en man Au,gick omkring där - han är inte död hehe - och alla i min lilla stad är jätterädda för honom för han brukar jaga barn.han har jagat mina kompisar och några gånger min kusin.Aja,vi gick och våran kompis började bli riktigt rädd och sa att hon vill gå hem,vi sa att vi går lite till men sen kollade jag upp till himlen och såg att ett moln som pekade åt det hållet vi kom från,det var så skarpt att man kunde tro att någon har ritat det bland andra moln.jag sa till min kusin och min kompis att kolla på pilen.sedan kollade vi på varandra och sedan på pilen igen men den var bara som utkletad bland andra moln.vi blev rädda för vi tolkade det som ett Tecken på att vi skulle gå tillbaka.När vi berättade för min farmor óm pilen sa hon "Jaså!!"men det syntes tydligt att hon inte trodde oss.