Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etiketter: andarspöken
Läst 702 ggr
[mysvensk]
0

Vi orkar inte mer

Jag har alltid varit omgiven av många energier och andar och det har i perioder varit okej och i perioder varit påfrestande. Senaste 1.5 åren så har det dock varit rätt lugnt runt mig vilket har varit väldigt skönt.

Men sen jag blev ihop med min pojkvän i Januari har det börjat igen, värre än någonsin. Allra värst är det när han är hos mig. Ibland går det inte att sova hemma utan vi får ta in hos vänner för att det händer så mycket.

De stänger dörrar, låter väldigt mycket, häller vatten på honom, väcker honom osv.

Vi ska flytta ihop i augusti och jag vill verkligen inte ha med mig det här till honom då.

Vad kan det vara och vad kan jag göra åt det?

Det är väldigt påfrestande…

nosig
0

Förstår att det är påfrestande för er! Förmodligen slår jag in en öppen dörr nu - men har ni/du bett dessa andar/aktiviteter att upphöra? Jag hade det lite jobbigt med min farfar som stod och snokade varje kväll när jag satt och pluggade i köket - mysigt, visst, men inte på kvällen när jag är mörkrädd, ensam och inte har tid :P Jag bad honom återkomma dagtid; "Schysst, farfar men jag har inte tid nu! Jag har en deadline imorgon, du får dra - okej?" "Haha, du har alltid haft hett temperament, flicka lilla" sade han. Och försvann. Sedan dess har det varit lugnt :)

Du kanske kontakta ett medium som är duktig på sådant?

Lycka till i vilket fall!
Kram

[mysvensk]
0

Jag har både högt och i tanken sagt åt dem att låta oss vara, jag har renat hela lägenheten med reiki och diverse grejer men det hjälper inte…

Har inga pengar…