En inre röst...
Detta hände mig 1982, jag hade moped på den tiden.. (inget körkort) Jag var i sölvesborg och körde, när jag plötsligt hörde en inre röst som sa" (hade precis kört förbi ett lottstånd) ta 3 lotto så vinner du högsta vinsten på den tredje… jag stannade mopeden tvärt… och tänkte va fan var det där??? men jag vände mopeden körde tillbaka och köpte 3 lotter. Och vad fanns på den tredje lotten jo högsta vinsten… ja nu var högsta vinsten bara en klockradio/ koppargryta. Jag valde koppargrytan. Hade redan en klockradio. Ni ska tro att tankarna snurrade i huvudet när jag körde hem… jag har aldrig upplevt samma sak igen, lite synd tänk om en inre röst kunde säga åt en att ta rätt trisslott eller något *L* visst känner jag på mig när något ska hända/ske ibland. Men det är inte samma sak… visst var det en underlig händelse? Kram
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Hej söta du :-))) Ja vilken underbart märklig inre röst..
Är det tankarna som pratar med en när man hör en inre röst ,eller vad kommer den ifrån..?
Hoppas du vinner högsta vinsten i nutid åxå via en röst..skulle ju vara dunder:-))) och jag hade åxå tagit koppargrytan
kram till dig
Jag med! Tagit koppargrytan alltså.
Vilken cool grej du var med om. Jag tror att man ibland får lite såna där gulliga händelser till sig för att få lite "bevis" och lite som en hälsning.
Hihi jag har faktist en stor kopparkittel för försäljning på blocket just nu *fniss* på tal om koppar alltså:-)))
Tack för svar… mossquinnan o grinda. *L* jag tror inte att jag får uppleva samma sak igen, men man kan ju alltid hoppas… *L*
Hoppas jag åxå kina.-)))
Tack du goa Mossquinna… *L*
Hej hopp… skriv fler inlägg
alltid trevligt att få läsa vad ni tycker/tror. Kramiz