Kristallernas Visdom
Jag har köpt för en tid sedan Kristallernas Visdom.Men inte använt mej av den än.Är det någon här ute som oxå har den?
Kristallernas visdom fungerar på olika medvetandenivåer och ska vara lätt och rolig att arbeta med.Genom Kristallerna och "Hjulen" kan man ta reda på vilken påverkan man har i stt liv just nu.Det är tre Hjul med,Livshjulet,Insiktshjulet och Healinghjulet.Intressant att höra om/hur ni andra upplever detta om det är så att ni har provat på.
"Kristallernas unika och fantastiska kraft används tillsammans med Universella symboler och astrologi för att ge Healing och Insikt".
Jag har Kristall Visdom av Jette Holm,om du menar den………men jag har inte hunnit läsa den än.
Har någon läst den redan….vad tyckte ni om den?

Ibland är det svårt att formulera sig i skrift*L*Ber verkligen om ursäkt om jag inte var tillräckligt tydlig.
Kristallernas Visdom (Stephanie Harrison och Barbara Kleiner)"Kitet" innehåller även 12 tumlade kristaller.Man kan använda de olika hjulen var för sej eller som del i en hel avläsning. Och kristallerna som ligger i en påse,plockar man upp,(3-5st) och "kastar" över det hjul man vill ha vägledning av.I boken finns förslag på tolkningar.
Kristallerna som ingår i kitet är Unakit,Bergskristall,Blå Bandagat,Tigeröga,Adventurin,Hematit,Snöflingeobsidian,
Citrin,Ametist,Rosenkvarts,Vit Mjölkkvarts och Röd Jaspis.Och var och en av dessa stenar har ju även de sin enskilda betydelse, det vet vi ju, och som man också tolkar in då de hamnar på plattan.Dessa plattor har tryckta symboler,som står för Självet,Framgång,Kommunikation,Hemmet,Nöje,Hälsa,Relationer,
Mystiscism,Resor,karriär m.m.Finns en massa olika varianter för avläsning.
Skulle vara trevligt att höra om någon har erfarenhet av detta.
Ok
….den verkar jätteintressant.