se sin vägledare..
En liten undran bara tiller som kan se er andliga vägledare. Ser ni honom/henne Både när ni blundar och har ögonen öppna?
Jag har bara sett min vägledare en gång,Då endast en hastig glimt av ett ansikte i profil,och det var när jag blundade.Jag väntar och längtar tills jag ska få se mer av henne, men det verkar dröja.
Jag mötte min vägledare/guide under en utanför kroppen upplevelse. Han var lika verklig som vem somhelst i den fysiska världen.
Värd: för Astrologi. Medis: för Astronomi, Filosofi & Finland

Hej, jag ser mina guider när jag sluter ögonen, däremot känner jag deras energi/beröring på ett speciellt sätt i ansiktet, nästan som svag ström på vänster sida. 
Jag ser min guide när jag blundar. Men nu är det ett tag sedan sist jag såg honom, men jag vet att han finns där.

Jag ser min vägledare både med ögonen stängda och öppna,,samt att jag känner henne direkt då hon kommer till mig. Vi ska ju också veta att de inte står kloss i kloss med oss alltid..Men de kommer när vi signalerar genom vår aura eller vår sinnesstämmning, eller när vi ber dem komma.
Kan ju också vara så att de försöker få kontakt med oss, utan att vi är mottagliga..Det är ofta då som de ploppar upp i huvudet..det sker ju genom tankeöverföring.
Vänligen MariaJ:-)
Carpe Diem
Maria Johnsson
Reikimaster/lärare, kursledare och mässarrangör