Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etikettupplevelser
Läst 256 ggr
helenaK
0

En Påskhälsning!

har inte sovit eller kunnat göra så mycket på hela helgen.Det känns så konstigt att han inte finns här och firar påsk med oss.Tårarna har tagit slut .vaknar halv 3 i natt och ska gå ut och dricka vatten då det ligger en påsklilja på matbordet…sen känner jag plötsligt doften…hela lägenheten luktar kokos..och det var hans favoritdoft..jag sätter mig i vardagsrummet med ett tänt ljus och sätter på våran favoritlåt..sedan somnade jag där…frågar barnen på morgonen om påskliljan men dom har inte rört några blommor på bordet..varför skulle vi det?Kokosdoften är borta, för jag har gått runt och letat…Glad Påsk min ängel…Tack för att du kom..

lightworker
0

Jag fick tårar i mina ögon när jag läser det du skriver. Vilken härlig upplevelse du fick vara med om, han ville visa att han var där hos er.

Elisabeth-J
0

Ja det var verkligen påtagligt med hans närvaro i påskhelgen. Jag har också haft stark närvaro och han vill verkligen att jag ska sluta röka nu, gömmer mina cigaretter så jag gnäller på min son för jag tror ju givetvis att han har tagit dem men sen ligger cigaretterna där vi båda två har letat flera gånger, där dem ska ligga. Jag ska nu lyssna på honom och sluta röka. Den här gången ska jag lyckas och inte trilla dit igen =)

Elisabeth 
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus