Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etikett: andlighet
Läst 349 ggr
TuvaMaja
0

Ang livsvägar

Har fått reda på att min livsväg här i livet är att träna avslut, att kunna släppa min separationssångest. Jag bara grät då jag fick höra det pga av att jag bara är 30 år och har redan förlorat många som har gått över till andra sidan, speciellt en vän som stod mig närmre än någon annan. Det känns som att det kan stämma med min livsväg. Det jag kan undra över är att hur ska man kunna veta när man tränat en sån livsväg färdigt? Jag tar människor jag tycker om till mig som de flesta gör antar jag och ser inget konstigt i att man har svårt att hantera när dessa människor försvinner i från en!!?? Har gått på många seanser men aldrig fått någon kontakt direkt riktad till mig, kan det ha med detta att göra? Att det inte är meningen att jag ska få klara svar som underlättar för mig? Har någon nån ide om det? Jag har fått kontakt en gång på en seans med Terry Evans, men det var ett budskap från själva andevärlden som en bekräftelse på att de såg mig, hörde mig och visste att jag hade det väldigt jobbigt men att jag skulle hålla ut då det skulle bli bättre. Är rädd att jag aldrig kommer att få något meddelande, då det känns så viktigt för mig.

Påskkramar från mig!!

Elisabeth-J
0

Tyvärr så får vi inte dem klara budskap som vi vill ha och det beror på att våra livsvägar måste vi gå igenom med många gånger jobbiga prövningar. Om dem skulle hjälpa oss för mycket så lär vi oss det inte som vi ska och behöver. Men visst kan det kännas frustrerande ibland?

En av mina lärdomar som handlade om ett karma fick jag jobba med genom att ta hand om barn både i arbete och på fritiden. En dag fick jag bara en känsla att jag hade gjort klart det jobbet nu, men jag fortsatte ändå att jobba med barn. En dag när jag kontaktade min guide så hör jag en tark röst som säger till mig att jag nu hade jobbat klart med ett karma. Jag frågade vilket karma och rösten sade att jag nu skulle sluta jobba med barn på det sätt jag har gjort, nu var det dags att arbeta på ett annat och nytt sätt. Så fick jag veta när jag hade gjort klart ett karmaval.

Elisabeth 
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus