OT födelsemärken :)
Har du något coolt/speciellt födelsemärke?
Min pojkvän har nämligen ett på bröstet som är formad som en stjärna! Jätte häftigt ! 
Själv har jag inga speciella.. har inte så många faktiskt..

Jag hade ett halvmåne format födelsemärke i min högra hand tidigare,men det började att klia lite så det tog bort för en massa herrans år sen.
Jag har lagt märke till att mina kan man rita trianglar emellan. Och lustigt nog har mn dotter en på halsen på exakt samma ställe som min man.

min dotter har ett hjärta på ena vaden, upptäckte det när hon föddes och tyckte det var ett häftigt födelsemärke det är ca 1 cm stort och har inte ändrats i form 

Ja jag har en orb på låret,,

Jag har orions bälte på axeln och så har jag en trekläver precis i vid armhålan

Åååh vad häftigt. Jag har inte alls många födelsemärken har tre stycken som sitter på armen i en triangel..
Ganska svaga märken.
Men ett hjärta låter ju hur ballt som helst :)
Jag har tre smår runda vita märken stora som ärtor ungefär.
De sitter på låret och man kan rita en trekant mellan dem.
Jag har inga pigment alls där utan de är kritvita.
de har bleknad något med åldern.
/Hellas

Jag har inga.Maken ,sonen och sonsonen har ett på foten på samma ställe.Dessutom går alla tre likadant….Det ser jättekul ut när man ser dom bakifrån.

På Foten xd
Har ett ganska stort i nacken, som dock inte har en form som egentligen påminner om något speciellt.
Jag har massor med födelsemärken som man kan rita in i trianglar. Vet någon vad en triangel symbol betyder?
Jag har en rund prick på ena kinden, och många trodde att den pricken var dit ritad med kajal penna och folk tror det fortfarande. Ser ut som en musch ungefär, ni vet en sån där som folk klistrade på för att få hyn vitare.
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
har många födelsemärken som bildar cirklar, det ser ganska konstigt ut för det syns så tydligt x)
Min lilla dotter har som ett V i pannan, det börjar ovanför ögonen och möts ungefär vid tredje ögat! Helhäftigt, undrar vad det kan vara… Men jag tror att när hon blir äldre vill hon nog sminka över det, HAHA!
Många Goa Kramar
Annisangel
#14 Min 16-årige son har det också, men det är blekare nu :)) Vi kallar det för storkbett, men vet inte om det är rätt bedömning.
Själv har jag ett typ 3-4 cm ilrött märke på insidan av min överarm. Sonen har ett midre på insidan av ena låret. Nån sa att det kallades eldmärke.