Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etikett: upplevelser
Läst 674 ggr
kina26
0

MIN ÄLSKADE HUND...

Jag tycker… att jag hör min älskade hund laika ibland… hon var en blandras (bordercollie/shäfer) vovvan var aldrig i denna lägenheten och hälsade på… (jag bodde inte här då när hon levde) och laika levde ett gott liv hos far… vovvan hade det bättre i fars stora trädgård… och så hade han sällskap… pappa bara älskade den hunden… (och jag med) Jag tycker mig höra hur vovvan…kliar sig.. (som det lät när hon hade halsbandet på) det har hänt när jag lagt mig om kvällarna… jag har även hört hur hos skakar på sig… (som hon alltid gjorde när vi varit ute i regnet) m.m. kanske är det bara saknaden efter dom döda, som gör att man tycker sig,  uppleva saker och ting ibland…önskar er en riktigt glad påsk… Kramar

rambrikos
0

Din hund är säkert hos dig och din far! De går ju mellan Andra sidan och vår värld. Jag har själv misst en kär hund för ca 1 vecka sedan och jag tycker det känns hopplöst saknaden är enorm.

Men som sagt var jag känner hans närvaro och jag har fått Änglahälsning att allt är gott och bra med han nu. Han har fått frid och han har träffat sina kamrater.

Du det känns inte lätt att mista en sådan kär vän.

Men tänk på att ni ses en gång igen. Kram

[mia-38]
0

Kina…

Din älskade vovve finns alldeles säkert hos dej.

Jag ser min Tisse ganska ofta i ögonvrån…en skymt av något som rör sej snabbt….en duns i sängen och täcket som rör på sej.

Så visst är din vovve med dej Kina.

Kram till dej och Glad Påsk.

[Hazelnut87]
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Åh man blir alldeles varm när man läser! :)

kina26
0

Kram till dig också Mia… och en riktigt glad påsk… Glad