Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etikett: upplevelser
Läst 964 ggr
mahre
0

vet någon ??

he

är det någon här som vet något om linjen som ska gå igenom västra götaland?

Vad det är och hur den påverkar.? för det är ingen av de vanliga linjerna

Vi tror att den går igenom vårgårda.

hoppas på svar

mahre och silverfalk

[mia-38]
0

Du vet inte vad den heter?

mahre
0

Nej jag vet inte mer än att det är en kraftlinje.

den går nog genom trollhättan och ulricehamn så vitt vi kan få ut på karta.
vi har varit i vårgårda och gjort sökningar med slagruta och pekare, och då gjort blintest. 
Silverfalk höll på att kräkas rätt ut då han kom på den. Därför är vi tämligen säkra på att den går genom vårgårda..

vill så gärna veta vad det är..

vi hörde om den men har glömt vart…

mahre

[mia-38]
0

Aha. Jag har sökt på nätet efter det men hittar inget…
Blir nyfiken på vad det kan vara ju.
Hoppas nån annan kan komma med ett svar på det.

yamher
0

det finns lite olika slags linjer eller i a fall hur de dras, ibland har jag hört astrallinje men det är säkert känt under andra namn oxå.

vi har en som sicksackar genom vår gata, vissa hus har linjen mitt i genom andra missar den, och vi som har det har en otrolig aktivitet och otroligt lätt att få portaler både här och där…. Det är lite som en motorväg för dem… Så jag förstår att han mådde illa av att vara i linjen.

Alis volat propriis Oskyldig

[walkinbeauti]
0

Kan du mena leylinjen ? den kan påverka oss både fysikt och psykiskt.För i tiden byggde man gärna tex kyrkor på dessa just för man ansåg dessa skulle ge mer kraft åt Guds hus.Leylinjer currykryss och Hartmannlinjer kan vi påverkas av på olika sätt.Det har en del att göra med jordstrålning en energi som dom flesta påverkas av.

Om man placerar tex en hink på en gårdsplan och sen går till andra sidan och med förbundna ögon försöker gå rakt mot hinken så dras vi omedvetet mot ley/hartmann linjerna oavsett om hinken är placerad på någon linje eller inte.

Har man dessa går genom sin bostad kan det bli jobbigt ,med pendel /slagruta kan man hitta både linjer och currykryss.Att sova mitt i något av dessa brukar ge orolig nattsömn vilket jag en tid hade och mätte då fram currykrysset,efter att jag flyttat sängen ur detta energifält blev nätterna harmoniska.

Så visst påverkas vi av dom men kan med enkla knep se till att vi inte konstant i våra hem visstas just där energilinjerna går som att flytta på en möbel tex.Glad

Dessa linjer finns över hela världen och många berättelser om hur man kunnat starkt påverkas finns.

[grinda]
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Jag har också märkt det som Yamer nämner att linjerna är farleder för astralvärlden.

Hoppas att någon vet något mer om just denna linje.

nannie1
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Intressant tråd! Jag har aldrig tidigare hört talas om dessa linjerGlad o jag vill genast veta mer!

mahre
0

ok.. det är inte curry, hartman eller ley. Denna linje ska vara ensam där, vad jag menar är att den inte är i tätt rut mönster som då tex curry och hartman.

yahmer # Är denna du pratar om typ ensam och vart går den..

jag kan ju inte svära på att "min linje"  inte går i sicksack eller om det ligger fler paralelt med längre mellanrum.

Jag vet bara att just denna går genom Vårgårds el ljuspår, och i linje mot trollhättan och ulricehamn. Om man lägger en linjat så ser man hur jag menar.
vi har inte följt den ännu- Men det ska vi..

kanske får vi tid nu isommar.

hoppas på massa svar och teorier