Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etikettandlighet
Läst 1108 ggr
[Evangeline90]
0

Be om änglabesök?

Kan man be om att få se en ängel? Eller, ja, det är väl inte förbjudet, men om man ber om änglabesök, kan man komma att få det då?

Jag har bett många gånger, men än har inget hänt.

Är det någon annan som nån gång bett om änglabesök och fått det??

[kvasthilda1972]
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Dom är redan hos dig.

getbins
0

Hur vet man det…..att dom redan finns hos en ?

[mia-38]
0

Jag har aldrig bett om änglabesök…men blir nyfiken och ska testa och se om de kommer till en. *L*
Kanske att jag hade det när jag blev klappad på huvudet av något/nångon?

yamher
0

de kommer när du behöver dem, de kommer inte alltid för syns skull.

Alis volat propriis Oskyldig

[Evangeline90]
0

Men om man anser själv att man skulle behöva dom just nu?

yamher
0

behöver du en ängel eller en skyddsängel? Underskatta inte vad de kan göra för dig (om du inte har en ängel som skyddsängel men oftast är det en vanlig själ som är en skyddsängel). De ger dig trygghet, styrka, trygghet etc om du söker det. En ängel gör detsamma egentligen fast de är i regel starkare. Behöver du en ängel så be om att få hjälp av en ängel.. Be om styrka etc… Be någon lätta åp din känslor om det tex skulle vara det du behöver hjälp med. osv…

[Evangeline90]
0

okej, det låter bra det.

Men faktum är att jag tror att jag skulle bli mycket lugnare i själen om jag verkligen fick se, uppleva en ängel. Ja, om jag fick ett besök helt enkelt. ^^ Det är det jag vill ha. Hm… men ja, det kommer om det kommer. Kanske. ^^

yamher
0

bara be om att få känne dem, möta en ängel eller din skyddsängel. De har ju lika stor frihet som oss att göra det eller inte. Det kan upplevas olika men oftast värme speciellt av skyddsänglen-lar knutna till dig.

Min brukar lägga handen på armen på mig och då pirrar det precis där… det är en härlig upplevelse!!

[Evangeline90]
0

okej. Men jag har ju gjort det flera gånger, men än har ingenting hänt. Varför inte????

Men jag ska försöka tills jag verkligen få uppleva eller se en ängel. ^^

yamher
0

det e inte alltid vi som märker av dem heller fast de vill så gärna o det  kan ta tid innan man får bevis!!

[kvasthilda1972]
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Ett sätt för änglarna att tala om att dom finns med dig är när du hittar små fjädrar… var uppmärksam på dessa..