Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etikettupplevelser
Läst 1423 ggr
[Hazelnut87]
0

Gestalter

Röda "blixtrande" gestalter.
Någon som känner igen eller tror sig veta något?

Vaknade inatt med ett ryck.
Låg kvar en stund och försökte somna om, gick på toaletten och till köket och drack vatten. La mig ner för att somna igen.

Då dyker dom upp runt omkring mig, det var nog två tre st tror jag.

Jag tittar på pojkvännen och vovven som ligger intill mig, dom sover tungt. På några sekunder var gestalterna borta.

Och det läskiga var att det var när dom försvann som jag blev riktigt rädd och tände lampan. Det tog ett tag innan jag somnade om igen.

[grinda]
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Jag har sett lysande röda orber…men inte i form av gestalter…bara som röda lysande punkter. En gång trodde jag att det var en lysdiod som blinkade till, tills jag kom på att det fanns inget i den hörnan…där var bara golv och väggTungan ute

Har du någon närstående som gått över nyligen?

Den röda färgen brukar antingen kopplas till starka känslor som ilska passion etc någon som kan ha känt så när han hon gick över…men man brukar också tala om att beskydd kan ha en röd färg…

Om det är  något av dessa förslag vet jag inte…jag bara funderar…

[Hazelnut87]
0

En av mina bästa vänner tog sitt liv i sommras.
Det finns inget kvar, inga sista ord, ingen anade någonting allt är bara ett stort frågetecken. Det är bara hon som vet varför.

Annars känner jag ingen som gått bort.

Det jag kände var nog ilska faktiskt. Något framfusigt.
Men jag vet inte vad som hände sen när allt försvann. Det var då jag blev rädd och kände mig otrygg. :S

Brukar bara väcka min pojkvän och säga att jag har mardrömmar när sänt händer. Men på något sätt lyckades jag till slut somna om. Och har funderat på det hela dagen.

Jag brukar ofta tvivla på om jag verkligen var vaken.
Men den här gången var jag det!

[grinda]
0

Jag ville inte skriva det…men det var därför jag frågade om du mist någon nyligen… Jag hade nämligen en ingift släkting på besök här hemma efter det att hon tagit livet av sig. Vad jag just såg vid den tiden var röda Orber. Jag har sett det förr men denna gång var det extra påtagligt.

Jag hjälpte henne över det tog några försök men till slut försvann hon och det var skönt för hon förde ett sånt oväsen hemma hos mig…ville väl bli sedd av någon  - stackarn.

Fortsätter besöken kan du försöka hjälpa över. Var bestämd men snäll. Visualisera en hiss av ljus. Ta personen i hand och res uppåt  lämna över till andra sidan i goda händer, du vet anhöriga som gått före…

Var inte rädd för att du fantiserar..det hjälper ändå och du får lugnt hemma.

Och var inte rädd överhuvudtaget det är inte farligt det är bara lite småjobbigt med sådana besök -  försök att avdramatisera det hela.

Det kan var bra också att visualisera ljus som fyller hela bostaden det rena energierna.

MVH

Grinda

[Hazelnut87]
0

Okej jag kan inte sånt här alls :) men ska försöka tänka så.

Man vill ju bara vifta bort det och dra täcket över huvudet.

Och jag känner mig rädd och så fuktansvärt hotad när sånt händer mig, jag vet inte varför. Jag förstår väl för lite. Och kan inte kontrollera det.

Tack för hjälpen!

[walkinbeauti]
0

Tycker grinda gett dig fina tips och gör så försök med ljushissen.Att vara rädd är naturligt speciellt om man inte vet hur man hanterar andebesök och känner sig ovan.Ofta så är det inte våra egna kännslor utan vi plockar gärna in både smärta glädje rädsla med dom från andra sidan och i detta fallet så tror jag din vän kännde rädsla inför sitt val och allting omkring var som ett hot och det är det personen försöker meddela till dig.

Det är så mediumskapet fungerar och du verkar vara mottaglig eftersom du kan uppelva detta så starkt.Vill du ha ett beskydd mot rädslan föreställ dig en bubbla kring din kropp som är fylld med renaste ljuset och att innanför den bubblan visualiserar du att enbart harmoni får råda.Visualisera kan vara svårt om man är ovan men egentligen inte alls svårare än sina egna tankar.Efter ett tag märker man att lugnet infinner sig och du behöver inte vara rädd men det är lätt för oss andra att säga Glad

Hoppas det lugnar ner sig och skulle det inte gå att få över denne på andra sidan rekomenderar jag dig att ta kontakt med ett bra medium där du bor.