Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etikett: andlighet
Läst 2305 ggr
[Evangeline90]
0

Kan andevärlden förklara UFON?

Ja, kan de det?

Varför är utomjordingarna här och vet andevärlden något om saken???

Någon som vet eller har nån intressant teori eller fundering.

För övrigt tycker jag att detta med ufon är mycket intressant och spännande. ^^

[walkinbeauti]
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Det finns en del kanaliseringar i ämnet bla medium som haft och har kontakt med Plejaderna,har aldrig haft utomjordisk kontakt mer än andevärlden och en upplevelse jag var med om som jag är ganska övetygad kunde vara en utomjordisk farkost.

Vet att det finns dom som kanaliserat både budskap från andra livsformer och kanaliserat om dess existens från andevärlden.Prova googla kanalisering Plejaderna så fanns en del intressant.Vanligt har vart just från Peljaderna.Så visst kan dom informera oss men jag har aldrig provat den erfarenheten och information.Utomjordiskt  iFokus där kan man också hitta lite spännande läsningGlad

[Evangeline90]
0

Okej, men varför är de här egentligen? Är det något spirituellt uppdrag de är på för att kanske hjälpa oss utvecklas eller är de här för att hjälpa oss rädda vår planet eller både och.

Sen, hur länge har de varit här och varför. Jag menar om de kom hit för tusentals år sedan hur stor inverkan har de då på våra liv? Och varför byggde de pyramiderna (om de var här och gjorde det vill säga, jag vet inte, men vissa teorier påstår ju det.) Men då är ju frågan. Varför bygga PYRAMIDER och inte BILAR, ÖHHH… Telefoner, el, eller nåt annat avancerat?? Har ANDEVÄRLDEN möjligen något svar på det?

[walkinbeauti]
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

# 2 Absolut finns ett uppdrag och det är nog så pass stort att vi med vår fysiska hjärna har svårt att både förklara och förstå.Sen är det ju kommunikationen precis som med andra sidan en del kan kommunicera med utomjordsiska varelser medans andra med dom som levt fysiskt och  finns på andra sidan.

Har aldrig haft kommunikation med utomjordiska mig veterligen Glad nåja man kan väl kalla andra sidan lite utomjordisk också men för mig är det inte riktigt samma sak.Om en amatör ska försöka svara på olika byggnationer osv och då menar jag amatör:-)) för det är ett ämne jag knappt nosat på Skrattande

Vad jag förstått av dom som är insatta är dessa betydligt mer utvecklade än vi och kanske därför är vi inte mottagliga för det dom kommer och erbjuder.Vad jag förstått så lär pyramiden stå för något och anses som någon form av stor funktion men vad har jag inte alls grepp om.Bilar telefoner osv finns ju redan men kan nog vara betydligt mer utvecklat i andra dimmenssioner än hos oss.

Det är min enkla tanke och kanske finns någon här som kan förklara detta som är insatt och kanske rent av haft den kontakten.Annars skullle jag rekomendera dig att ställa samma fråga på utomjordiskt i fokus där vet dom mycket mer om allt avancerat kring UFO osv.Är oerhört dåligt insatt i detta men finner det riktigt intressant och när allt kommer omkring förvånas jag inte om det finns liv på andra planeter eftersom vi finns och dom kanske kallar oss för något liknande som utomjordiska varelser och i sin tur försöker bevisa vår existens Skrattande vem vet !andra sidan finns vi finns så varför skulle inte fler livsformer existera så är min enkla tanke.

Det är ruskigt intressant och din trådstart har fått mig nyfiken på att ta reda på mer och är min guide öppen ska jag försöka mig på en kanalisering i ämnet förutsatt att han anser att detta är något jag ska ta del av Glad

yamher
0

Min kommentar har visst försvunnit men jag skrev att man måste förstå vad som är jordsligt och utomjordsligt….För dem på andra sidan finns egentligen inte begreppet utomjordsligt. Och den troliga orsaken att det är ganska tyst om det är att många människor har oerhört svårt att ens acceptera att den finns en andra sida så hur ska de ens kunna få oss till insikten om hur det hänger ihop? Hur kommer reaktionen att bli när vi förstår att vi inte är själva eller att de som finns i vår närhet är de samma som oss bara boende på en annan planet? tex.

det e en intressant fråga

Alis volat propriis Oskyldig

yamher
0

Min kommentar har visst försvunnit men jag skrev att man måste förstå vad som är jordsligt och utomjordsligt….För dem på andra sidan finns egentligen inte begreppet utomjordsligt. Och den troliga orsaken att det är ganska tyst om det är att många människor har oerhört svårt att ens acceptera att den finns en andra sida så hur ska de ens kunna få oss till insikten om hur det hänger ihop? Hur kommer reaktionen att bli när vi förstår att vi inte är själva eller att de som finns i vår närhet är de samma som oss bara boende på en annan planet? tex.

det e en intressant fråga

Alis volat propriis Oskyldig

[Evangeline90]
0

Va kul att du blev intresserad av ämnet. Och om du får kontakt med din guide kanske du kunde dela med dig lite utav vad han svarat?

Kanske man får lite klarare svar från just andra sidan. Jag har ju ingen medial förmåga, men hade jag det, ja, då skulle de nog drunkna i frågor. XD Men så om du vill kanske jag kan få höra vad du fått veta? Skulle vara enormt spännande. ^^

MVH Evangeline90

Ingen annan där ute som är intresserad av ämnet, eller möjligtvis har teorier eller svar från andra sidan?