Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etiketter: andarspöken
Läst 1067 ggr
Angie9130
0

Hjälp mig lösa detta

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Hejsan

Har precis hittat den här sajten och känner mig så lättad. Kanske finns det någon där ute som kan hjälpa mig att tyda vem det är och vad han vill mig/oss.

Vi har ett gammalt hus i Lingbo, Ockelbo, byggt 1897. Vi köpte det sommaren -10 och använder det som fritidshus vilket innebär att vi bara är där 1 helg i månaden. Jag har alltid känt att det varit något/någon i det gamla köket på övervåningen. Detta rum är idag våra döttrars rum. Jag har inte funderat så mycket över det utan bara skakat av mig det, det är ju ingen annan i familjen som nämnt något och barnen har sovit bra om nätterna.

I fredags öppnade vi upp, där vi sedan tidigare vet att det funnits en dörr. Dörren leder från gamla köket och in till vårat sovrum. Har haft en känsla av att dörren har haft något att göra med den som försöker få kontakt med mig. Dörren var ordentligt igensatt och inga rester fanns kvar. Har hört att ska man sätta igen en dörr så måsta man ta bort allt som har med den att göra för att inte störa flödet? Hur som vi stängde igen dörren igen och stälde tillbaka möblerna.

På natten vaknade min älsta dotter, 4½år, vid 23.30 gallskrikandes. Vi, jag och min man sprang upp och hon var så rädd att hon hoppade ur våningsängen till min man. Hon sa att det var ett monster i garderoben…kattvinden. Precis från det ställe där jag alltid känt att det är någon. Hon pratade om vad som hänt på natten och berättade allt igen, med lite mer information dagen efter. Vid 03.30 vaknade vår yngsta dotter, hon sover i vårat rum, även hon gallskrikandes. hon vägrade somna om så vi gick upp med henne sen. Bör tilläggas att hennes säng står på andra sidan av den igensatta dörren.

Tycker att det är lite läskigt att nu även barnen blir påverkade…vad ska jag göra? Någon som har nått tips eller som rent av kan hjälpa mig att ta reda på vem det är och vad han vill.

Kram

"When life gives you a hundred reasons to cry

Show life you have a thousand reasons to smile"