Healing...
Jag har en fråga,kan man heala sig själv?…Kan man be änglar om healing???
Absolut kan man det!
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Tack för ditt svar…:) Kan alla människor detta?,i såfall undrar jag hur man gör,hade varit kul och se om man klarar det:)
Visst kan vi ge healing till oss själv både med guiders hjälp och vår egen. På Reikikurserna bla får man lära sig tekniken att ge healing till sig själv och genom Shamanismen ger jag healing både till mig och andra.
Healing är ju så stort och något vi ger naturligt varje dag utan att veta om det.Bara en kram eller skaka hand så flödar helande energier.Du kan med dina handflator lägga handen på ett ömt ställe och du ger dig själv healing automatiskt.Eller känner man sig missmodig ledsen så lägg handen på solarplexus där våra kännslor sitter.
Man kan föreställa sig att man sänder ren vit helande energi genom handchackrat en visualsering men det räcker även med enbart att lägga sin hand där man behöver healing.
Varje gång man lägger en hand på någons axel eller klappar ett djur ger man healing automatiskt även djuret i sin tur ger till oss.Har du någongång kännt att du i det ögonblicket du skakar hand med någon får en svaghet eller någon annan obehagskännsla då tar vi in denne persons kännsla genom att dens energier når fram och in i oss.Ibland kan man istället för svagheten känna ett oerhört stärkande lugn då man skakar hand då får vi in en energi från någn som har balans på alla vis.Så vi sänder omedvetet healing till både oss själva och andra hela tiden 
Genom att känna kärlek till en person, genom att tänka och sända kärleksfulla tankar om bättring, så healar du.
Tänk kärleksfulla tankar till dig själv. Be en bön ut till universum om healing.
När jag healar så öppnar jag upp mig och är en kanal för healingguidernas energier. Energierna strömmar genom mig, till mottagaren.
Lycka till!