Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etiketterandarspöken
Läst 690 ggr
[Driva]
0

Mina föräldrars hus

Mina föräldrara bor i en villa, typ kedje hus. och de har ett bakre förråd som är omgjorda till vanliga rum, dessa kommer man till om man går genom tvättstugan. De ligger så de ligger vägg i vägg med både vardagsrummet och mina föräldrars sovrum.

Jag har aldrig sett eller hört något som jag säga att det var en ande. men det är väldigt obehagligt att vara i de bakrerummen. och jag är aldrig i tvättstugan utan att ha dörren stängd dit. I tvättstugan har vi en sån där lampa som går på när någon går förbi och den beter sig väldigt märkligt ibland, ibland slår den på utan att man är nära och ibland kan man gå genom halva rummet utan att den slår på.

Också när jag går in i förråden blir jag kissnödig, jätte kissnödig, men när man går ut går det över.

Min mamma har vart med om saker också, men bara när min pappa är bortrest. En gång lät det som om någon hölö på att riva halva klädkammaren som är i anslutning till deras sovrum och som ligger väg i väg med förråden. mamma trodde det var våran katt, men när hon gick upp satt katten i köket.
hon berättade också att det låter väldigt konstigt från datorn som står i deras sovrum (också vägg i vägg med förråden), hon brukar tro att den är på, men när hon år upp för att stänga av den så är den avstängd.

Jag ville bara berätta om huset.. men det är lite jobbigt eftersom inget riktigt konkret har hänt mig där, utan de är bara en magkänsla..

Elisabeth-J
0

Lita på magkänslan för det är där intuitionen sitter! man kan få en känsla av att man inte är själv, känna sig iakttagen eller känna ett obehag, men det är svårt att lita på sin egen intuition när man kanske inte ser. Säger din intuition dig vem det är som är där?

Elisabeth 
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

[Driva]
0

de är svårt, jag vill säga en äldre dam, men det kan vara för att jag vet att damen som bodde i huset innan oss dog i vardagsrummet.

Men jag tror att det är en hon iaf, en arg sådan som inte tycker om att vi är där och stör. Obehagskänslorna i bakre förråden har blivit bättre med åren, som om hon accepterar oss bättre nu. Men det känns att man är där bak i rummen på nåder.

ibland, även om vi si´tter flera, så kan jag bli "rädd" för vardagsrumms väggen som är mit förråden. Den känns hotfull…. låter hel knäppt…