Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etiketter: andarspöken
Läst 837 ggr
tomorrow
0

vad ska jag göra..?!

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

hej.

jag och min familj bor ute på landet ( jag e 16 )

jag har mitt rum nere i källaren som förr var en tvättstuga, kommer ihåg att jag aldrig ville gå ner i tvätt stugan för jag va så himla rädd…

men me åren glömde jag de och fick därför rummet där. har alltid haft

" problem " med dålig energi, då jag fått gå till många läkare för att jag inte sov alls på nätterna för att jag va så himla rädd, vi köpte ny säng för att jag tyckte de " spökade " i min gamla.

nu har de kommit tillbaka efter lång tid, jag ser skuggor och skepnader som rör sig över rummet, saker flyttar sej till ställen där jag inte alls ställt dom.

en kväll för kanske en vecka sen så hände en sak också,

här nere i källaren har vi kanske inte världens nyaste dörrar så dom låter lite när man öppnar och stänger. men iaf så  hörde jag hur en dörr öppnades och efter ett tag hörde jag hur någon " pratade" vi har ingen radio eller tv och alla sov, lät som att någon pratade eller grät, var så jävla rädd.

dagen efter frågade jag mamma om hon också hört smällen från dörren men hon sa nej… och kollade lite konstigt på mej ;)

får alltid en väldigt obehaglig känsla av att någon står bakom mej eller kollar på mej, kan vända mej om minst 20 gånger i timmen för att kolla så att de inte e någon där.

sen för några år sen va min mamma hos ett medium och då fick hon " prata " med min morfar, hon frågade saker och sånt helt plötsligt sa han att han brukar " hjälpa " mej. jag pratar nämligen med " mej själv " i huvudet ..:S vet inte varför men har alltid gjort de, och får alltid svar på de frågar jag ställer, någor år sedan fick jag fram 3 olika årtal och skrev ner dom, mamma hittade dom och frågade vrf och jag sa att jag hade dom i huvudet hela tiden så jag skrev ner, och då fick jag veta att de va dom årtalen som hon och hennes systrar föds på, vilket jag aldrig varit intresserad av så jag har inte frågat.

hoppas någon kan hjälpa mej eller ge tips på hur jag ska få bort de här i källaren.

men de e bara jag i familjen som känner av de.. eller min lillebror vill inte gå ner i källaren själv, överreagerar jag?