Min framtid?
Jag skulle gärna vilja veta hur min framtid ser ut. Det spelar ingen roll hur ni tar reda på det, d.v.s. om ni använder tarot eller någon annan metod. Jag är i stort behov av att veta detta, känner mig så vilsen här i livet. Kärlek, barn, jobb är framför allt det jag är intresserad av att veta mer om, men självklart är allt om min framtid av intresse. Hoppas någon vänlig själ där ute har tid för en vilsen själ. Tack på förhand!

Jag tror att varje människa väljer sitt öde när personen kommer på vad den vill göra i livet, eftersom du är vilsen kanske du behöver mer tid till att komma på vilket öde du själv vill välja :)
Det är bara min åsikt, ha det bra! :> Sen finns det säkert någon som kan få visioner av din framtid där ute ?
Oj du har verkligen mediala förmågor
Saker och ting kommer när de kommer. Och man måste gå igenom olika saker för att insikter ska falla på plats. Ser dig gå med nedböjt huvud. Du är en strålande människa och lika mycket värd som alla andra. En av dina lärdomar här i livet är att ha tillit. Tillit är en av de viktigaste känslorna och en av de svåraste att kunna ta till sig. Tro på dig själv och lyft blicken. Det är det första du kan börja träna på. Det ena ger det andra
Kram Åsa
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
asamaria, skulle du kunna spå mig? Skulle vilja veta om mitt framtida kärleksliv :)
Tack för svar.
Att spå är att välja väg åt den man spår. Det kan finnas många fler vägar än det siaren ser. Är det då rätt att göra ett val åt någon annan. Själv har jag dåliga erfarenheter just av detta. Berättar vad som hände. Detta är mångsa år sedan, en tjej frågade mig kan du se om jag träffar någon kille. Jag berättade hur platsen hon skulle träffa honom såg ut, och utseende och längd på killen. Detta ångrar jag bittert pga att hon blev ihop med killen och det blev bara ett elände för tjejen. Om jag aldrig sagt något kan tänkas hon gort ett annat bättre val.
Jag spår inte någon. Jag helar istället. Jag kan berätta det jag ser just nu. Du har en hel del sorger i ditt förflutna som behöver bearbetas i detta livet. Jag säger som jag sa första gången. Du måste ha tillit. Tro på dig själv och att du har ett egenvärde. Då¨kommer du igenom dina sorger. Arbeta med dig själv. Det är därför du har detta liv :) Kram.
Sven, men inget sker utan anledning. Vi möter människor för att vi ska lära oss av det som uppstår mellan oss. Hon gjorde ju själv ett val och det är bara hon som vet vad hon skulle lära sig av det. Du har inget ansvar i det. Var och en väljer själva vilka val vi gör oavsett om någon råkar visa eller säga vad som råkar finnas på vår väg. Vi kan aldrig ta ansvar för vad andra väljer att göra. Kram