Jag tycker att du har skrivit på ett sätt som gör att man inte förstår vad du menar och alla pm och det du har skrivit i min gästbok tog jag illa upp av. Dessa inlägg har raderats och det har du fått pm från Ewa om. Jag hänvisar dig till att läsa det pm som hon har skickat till dig.
Elisabeth
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus
Då ber jag så hemsk mycket om ursäkt! men jag fattar inte någet allt. Jag har bara försökt att hänvisa till dig.. till dig som medium… för jag trodde på dig… De vet du! Har verkligen försökt för min kompis att få tag i dig som inte gick, Jag ska inte störa er här nått mer.
Innan jag drar.. Hur ska värden va utan massa skit när en liten sajt med duttan å dattann inte kan hantera saker..
från mig som Försökte för Hon som inte svara Hon Vet Jag e!

De inlägg du gjorde på Forumet igår,hade ingen som helst anknytning till verkligheten.Jag kan garantera dej att om du hade skrivit tydlig,klart och förståerligt i dina inlägg,så att vi alla förstod vad du menade,så har många mer eller mindra stått i kö,för att hjälpa dej.Elisabeth är otroligt hjälpsam,och många med henne,här på Forumet och jag förstår att hon tog illa vid sig då du formligen bombade henne med knepiga mejl.Och din tråd fyllde du upp alldeles själv,med något ingen förstod.Det var mycket obehag över det hela och det ska inte förekomma på detta Forum.Därför skickade jag dej en varning och raderade dina inlägg.Jag rekommenderar dig att göra en ny tråd,skriva ner tydligt och klart vad du vill ha hjälp med,så ska du se att många sluter upp för att ge dej råd!Mvh Ewa