spök!
Jag å min bästa kompis åkte till Malllis för att säga hejdå åt min mamma som dog där . Vi hade bestämt sen tidigare att de skulle vi göra Jag Fick ärva lägenheten. De blev min. Sen har jag kämpat att ha den kvar. Den kosta så mycket så jag börja kalla den "Jävla Mallorca" Vi Åkte dit efter mycket om å men som man säger. Sen börja de.. att Vi hade lite hokos pokus för oss att köra rökelse.ja…. ni vet att säga hej då. Vi gjorde så mycke för vi visste hon va där. Allt va okej.. Jag e ju inte rädd för att så sa min mamma "jag e här" Hon Va där. Nu DRAR det ivag. Vi va på krogen..hade kul.. vi kände att de va någon som körde att de visste.. va fan gör ni här. Vi visste.. Vi blev så rädda att de va sanslöst.. Grejen ar att vi sov i varit rum. de våga vi inte sen… de va så läskigt att de krara vi inte. Tänkte på på tråden omandar som följer från krogen…
Det har hänt någe här om de vi skriver så de blir tok… Ska man redusera så hander de grejer.
Stava som en kråka..men de vi vad med om ..gick igenom Inga namn nämdaNi vet!
Det finns någon här som vet vad jag snackar om.. de e jag övertygad om!!
Det finns en person här som vet.. Jag e som jag e de.. Sen e de som de e.
De e inte för min skull.. de finns för min älskade som jag ärskar

Vilka som var med er den gången på Mallis är svårt att se nu i efterhand och på distans.
Elisabeth
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus
Jag vet de fins någon som vet att de vi har vårt.. Kör.. att vi har vårt

Jag måste få be dig att du beskriver tydligare och förklarar vad du vill ha hjälp med.
Elisabeth
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus
´jAG ÄLSKKAR ER ALLA.. jAG E DE .. ER.. FAN ATT Bra dog
Du vet att jag hade som jag sa Hlalp min väd