Jag saknar här...
…på övernaturligt en flik under Länkar med tips på vart man kan handla online (för all del även tips på riktiga butiker som man kan besöka)…sådant som rökelser, tarotkort, stenar etc etc.
Jag tror det skulle vara till stor hjälp för alla oss gröngölingar som inte lärt oss hitta vart man kan köpa sådant. Jag hade tur och hittade det mesta jag vill ha på alternativmässan…nu har jag dock kommit på fler saker men vet inte vart jag kan köpa det.
Så alla ni som känner till live butiker och online butiker runt om i landet kanske kan tipsa *blink blink*
Vore det något ElisabethJ??
Det är vad vi tror att vi redan vet som hindrar oss från att lära oss nytt.

Självklart och tack för tipset! det fixar jag senare ikväll, ska först med sonen till slalombacken 
Elisabeth
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus
Mycket bra ide CBA satt själv senast i går och letade efter onlinebutiker på nätet.

*klappar mig själv på ryggen* :o)

Jag tänkte just på det idag 

Somebody has dome some mindreading *asg*

Sesså…ni som sitter inne med fiffiga närbutiker eller butiker man kan besöka live…dela med er av dom till ElisabethJ så hon kan lägga in dom bland länkarna i flikarna upptill :o)

Jag tipsar om min butik www.lotusblomman.com 
Må så gott
Lotta "Värd på Insidan"

Nu har vi kommit hem från slalombacken, fy vad snabbt små barn kan fara ner för en stor backe!!! och några länkar till web-butiker är inlagda =)
Elisabeth
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

#7 Den finns redan bland mina favoriter på datorn :o)