Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etiketterandarspöken
Läst 918 ggr
kina26
0

En kväll...

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

första gången jag hörde…  ja det började en natt, jag hade precis släckt lampan, och höll på att somna. När jag hörde, ja det var som någon reste sig från min kontorsstol vid datorn.. jag vet hur den låter när jag själv reser mig (  så jag känner igen ljudet)  Jag tände lampan lika snabbt som jag släckt den,  Men det fanns ingen där!! jag är inte mörkrädd men jag tyckte det var så obehagligt, att jag lät lampan vara tänd hela natten. Sen har jag hört det en tre fyra gånger. En gång när jag tittade på tv i vardagsrummet. jag rusade in i sovrummet, men som jag trodde fanns ingen där. Sen har det hänt att jag hört det när jag lagt mig, och släckt lampan.  men nu blir jag inte rädd längre,¨. Är väl bara nån av dom mina som hälsar på.. kanske vakar dom över mig… vem vet. Vad tror ni?  Kramar

[mia-38]
0

Du har säkert besök. *L*
Sånt där känner man på sej och när man börjar höra välbekanta ljud som man själv brukar skapa trots att man inte gör det under just den tidpunkten du hör ljuden….ja då är det säkert så att nån ande är där hos dej.

Kram

[grinda]
0

Håller …man hör ljuden…det smäller knäpper och håller på, saker trillar ner av sig själv - då vet man…

Nu har jag det lugnt men för några år sedan, då kom det titt som tätt i perioder, även vänner på besök reagerade på ljuden.

[mia-38]
0

Jag tror det är nån som vill göra sej hörd…Som vill att du ska veta att den finns där.
Sånna ljud fick jag precis i början av utvecklingen. Ljud som härmade det man själv brukar göra.

Härligt….Det kommer nog mer ska du se.

Kram

kina26
0

Tack mia.. du har säkert rätt.. jag har även hört knackningar, men inte i min lägenhet, utan hos min faster, och även hos min väninna… tror det kan va min far.. han hade sådana idèer för sig när han levde.