Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etiketterandarspöken
Läst 473 ggr
lightworker
0

Hörsel

Min hörsel har blivit mycket bättre. Har börjat att höra en dam som gråter/snyftar. Har hört att någon försöker att prata med mig. Hört att någon har hostat. Hörde ett skratt som en dam hade innan hon gick bort.  Hör fotsteg och att dom öppnar dörrar. Jag bara ryser när detta händer. Det måste finnas en mening med att jag jobbar där och får uppleva allt detta. Allt detta händer när jag jobbar kväll och är ensam. Ibland kan jag få drömma om vissa lägenheter. Har börjat att fråga ut personalen om dom människor som har bott där. Känner att jag vill börja att se dom så jag kan hjälpa dom till ljuset. Eller om dom vill att jag ska vara länken till personalen.

Elisabeth-J
0

Vad roligt, grattis! Kul att du ser det på det viset, att du vill hjälpa dem vidare :-)

Elisabeth 
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

EwaKristina
0

Mitt klarhörande ökar bara mer och mer och jag kan lova att det går snabbt…Hade storseans häromkvällen och jag hade fullt sjå att både lyssna och se och känna och dessutom prata,tur man är tjej,med simultankapacitet.eller hur grabbar!!!???Cool

Gwydion
0

Operator

Ha ha ha, hmm då skulle du se hur jag har det vännen.

//Roger 

EwaKristina
0

Hahahaha,"skrattar gott Tack för att du tog det på rätt sätt*L*"

citronblomma
0

När jag jobbade natt på ett litet mysigt gruppboende för dementa så kunde jag känna men inte höra.

Om någon nyligen hade gått bort under vecan så fick jag en påhälsning,(jag förknippar det med det)att den som dog hälsade på.Detta skedde under första veckan personen var död.

Mina upplevelser :Det blev kallt,en kyla som förflyttade sig runt min kropp eller i ansiktet.Det pillades/kittlades i håret eller på kinden.

Vissa nätter kunde det vara irriterande då det återkom flera gånger under en natt.I bland försökte jag att ignorerade det toalt.Men inte att det slutade,jag lärde mig att vänligt men bestämt be "besökaren"att avlägsna sig.Det funkade ganska bra i många fall. 

Det är en trevlig upplevelse att ha med sig,många av de gamla som gick bort var mkt goa!