Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etikett: offtopic
Läst 1486 ggr
Tatsu
0

Skriva av mig

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Hej allesammans!

Just nu är det så mycket som snurrar runt i mitt huvud. Jag ska glädjas åt min dotter som fyller 20 år idag, vilket jag gör men hade gärna varit med och firat henne. Visst vi har skickat blommor och paket men det känns inte som samma sak, hade som sagt gärna vilja träffat henne idag.
Hon skrev på fb att det är första gången som hon ser fram emot sin födelsedag, vet inte hur jag ska tolka det, är det för hon slipper oss (familjen) eller är det för att hon får fira sin 20 årsdag med sin kille med en annan familj i ett annat land.
Förmodligen det senare(hoppas jag)

Jag har så mycket som jag bör göra men kommer mig inte för, skulle jobba lite men inloggningar strulade så jag gav upp. Har städning, tvätt och hur mycket prylar som helst att ta reda på, men vad gör jag, sitter och stirrar på en dator. Kan inte komma mig för att göra någonting alls. Känner mig tom, ledsen och allmänt nere.
Ensam ( inte helt 2 katter och 2 hundar varav en gör mig galen snart, tikdoft ute)
ska finna min egen tid och lära mig leva själv utan alla barnen som inte behöver mig längre. Vet inte hur man gör men det lär jag väl lära mig så småning om.

Skulle behöva lägga ut mer saker på blocket men även det känns jobbigt.
Är det någon som gillar Manga-böcker 300st till salu, x-box spel,Wii-konsoll med spel och nunchuck mm. Samurajsvärd och ja hur mycket saker som helst, dottern har lämnat alla saker, kläder och skor och vill att jag ska sälja allt. Just nu är vårt hus översvämmat med kartonger och säckar. Maken jobbar och tar på sig all x-tra jobb han kan så här sitter jag och försöker att göra något åt allt men inget blir gjort.

Jaja det är en ny dag imorgon,nya friska tag så blir det väl klart någon gång i framtiden.

Ha en trevlig kväll allesammans, nu ska jag gå och sova framför tv´n som jag alltid gör.

Tack för ordet :)
tatsu

[mia-38]
0

Hej Tatsu.

Jag känner igen mej i det du skriver. Man har såååå mycket att göra men kommer ingenstans.
Men du….ta det lungt…sakerna står där de står…
Ta hand om dej själv nu i första hand.

Och du…vad är det för spel? Finns det konsol till x-boxen? Och vilka spel finns det? Och vad ska du ha för Wii-spelet? Jag kanske är spekulant beroende på priset….

Har du saker du vill sälja så får du gärna lägga upp en tråd här på ÖN på OFF TOPIC….

Ha en bra dag.
Kram

Playja
0

#0… Men jösses vad tiden springer ifrån en! Förvånad

Har din dotter fyllt 20 år… minns henne väldigt väl men är fruktansvärt dålig på namn men Tot….? nått åt det hållet. (japansk namn)

Hälsa och gratta henne så mycket.

Känner oxå igen mig med det du beskriver. Livet går upp å ned och rätt som det är så flyter det på igen. Hoppas denna dag är en bättre än den du hade  igår!  Skrattande

Tatsu
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

#1 Ska kolla vad det är för några spel och tack för tipset jag ska prova och skriva vad som är tillsalu.

#2 TotemoOmoshiro eller liknande, ja tiden går. Hon har bytt bort sitt namn till Emma och har flyttat till sin kille i Tyskland och mår jättebra. Hon har aldrig mått bättre och hon är väl unt att vara lycklig eftersom hon mått så fruktansvärt dåligt i många år. Kärleken kan göra underverk.

Tack för att ni "lyssnar" på en gnällspik. Fick i alla fall positivt besked när jag besökte diabetessköterskan idag. Har inte utvecklat typ2 diabetes utan kan förhindra det med lite ändrade kostvanor och varva ner, stress oro och ångest gör tydligen att kroppen bildar socker till försvar. Så nu ska jag lära mig att ta det lugnt och ta en kort promenad i dagsljus varje dag så ska det nog bli ordning på mig också.

Kram Tatsu