Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etiketter: drömmardrömtolkningar
Läst 2378 ggr
attansbananer
0

Jag drömde att jag var död

Jag drömde att jag var med på min egen jordfästning. Det var en solig dag och min gravsten var vacker alldeles under ett träd.

En barndomskompis pappa som gick bort i en njursjukdom när jag var runt 10 år kom fram till mig och sa att jag inte behövde vara rädd för döden eftersom det finns ett liv efter. Han sa att han skulle se efter mig och att jag inte behövde känna mig ensam.

Kan detta ha varit ett Tecken? Har aldrig tidigare drömt att jag varit död.

[mia-38]
0

En dröm om död för mej betyder förändringar i livet.
Tex flytt…nytt jobb….m.m.

[walkinbeauti]
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Glad Hi hi Mia hann före där med svaret Glad Nu är jag ingen tarot tolkare men vet att tex kortet döden betyder just förändring och pånyttfödelse.Att drömma om sin död kan enkelt betyda att man behöver göra en förändring och börja om inte att man dör utan lämnar sitt gammla bakom sig och börjar på nytt.

Skulle drömmen betyda döden hade jag vart död och begraven för längesedan eftersom såna drömmar funnits med mig sedan barn men istället betyder dom förändra och gå vidare Glad

[grinda]
0

Har också drömt att jag dött många gånger. Tror precis som Mia och Walkinbeauti att det handlar om förnyelse det gamla måste dö bort för att något nytt ska kunna komma.