Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etikett: upplevelser
Läst 306 ggr
Miaa
0

lite rädd och osäker!

hej vänner,

jag och min vän har slaggat i soffan ett tag nu på kvällen och så säger jag att jag tycker det är konstigt att hennes hund stirrat ut i hallen typ hela kvällen. då tittar min vän ut i hallen och jag ser chocken i hennes ansikte. i nästa ögonblick säger hon att hon såg en tjej i dörröppningen mot vardagsrummet och beskrev hennes utseende i detalj och att det var som ett ljus runt henne. hon fick också känslan av att tjejen bara tittade in och att hon (min vän) själv känner sig lycklig och varm. tjejen försvann lika snabbt som hon kom. jag såg henne inte för jag vågade inte men däremot såg jag chocken i min väns ansikte.  min vän har känt och sett saker i sin pojkväns lägenhet och några andra ställen men aldrig här hos mig. här har hon känt sig trygg. vad tror ni att kvällens fenomen betydde? jag har tidigare bara känt av en äldre man i hallen och välkomnat honom och sagt att han får hålla sig borta från sovrummet. vi har skämtat lite också. nu känns det hela väldigt obehagligt. natten till måndag drogs tvsladden ur vägguttaget. på jobbet fick jag föraning om död och strax därefter läser min kollega dödsannonserna och någon som hon känner har precis gått bort och hon börjar gråta. sen dess har jag frusit fruktansvärt mycket och gått med tredubbla tröjor (20 grader varmt inne och jag brukar inte frysa så). Vad betyder allt det här? bör jag vara rädd? hur ska jag kunna sova i natt?gaaaaaaah!

Elisabeth-J
0

Jag tror inte att du behöver vara rädd. Att du fryser beror antagligen på att det har hänt mycket med starka energier kring dig nu, då kan man bli otroligt frusen. Du bör stänga dina chakran och be dem att lämna dig en stund så att du får ta det lugnt och sova inatt. Du behöver inte vara orolig!

Elisabeth 
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

hille96
0

Ojj! vad läbbigt! jag tycker du ska vara räddFundersamMen du bestämmer självGlad

KramKram <3