Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etiketter: andarspöken
Läst 768 ggr
sumpi
0

Avsked av min far

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

För tre år sedan avled min far mycket plötsligt…På fred hade han varit och hälsat på hos mig,vi bestämde då att vi skulle äta frukost ihop på månd,på sönd var jag på stranden med min fam,detta var i slutet av juni…jag hade ringt min dåvarande svärmor ville fråga om hon ville komma till stranden o fika,men fick inget svar,så jag gick ner till min dotter som stod i vatten brynet bland stenarna o fiskade krabbor,när jag får se en man sitta i en solstol jag blev iskall…han var identiskt lik min far han satt o log mot mig,jag visste att det inte var pappa eftersom han bodde långt ifrån mig,så jag gick inte fram…när jag o min dotter kommer upp till våran plats på stranden ringer tel,jag var övertygad om att det var min dåvarande svärmor så jag svarar glatt i luren…i andra änden är det en man,min fars granne som med att min far dött i en hjärtinfarkt,de hade försökt att åter uppliva honom i 40 min utan resultat…mitt svar blev nej han är inte död,vi ska äta frukost på månd…en chock!!!…men frågan är då kan det varit min far som kom för att säga adjö,för mannen i solstolen fanns inte efter samtalet,eller var det bara så att den mannen gått hem vid samma tillfälle!?…vad tror ni?/…

[walkinbeauti]
0

Härligt att läsa och jag tror abslout det kunde vara din Far och han ville visa att allt var bra innan du fick beskedet via telefon.Det är skönt att veta att dom finns och att vi själva en dag ska gå deras värld tillmötes.

Allt gott i ljus!

[dandamimm]
0

Det kan säkert ha varit din far. Han kanske ville visa dig hur fridfullt det blir efteråt. Som att sitta i en solstol på en vacker strand. Det låter underbart.De som står oss nära slutar ju inte älska oss även om de går vidare. Han kanske oroade sig för hur du skulle reagera på beskedet. Det var kanske hans sätt att som walkingbeauti säger här ovan visa dig att allt var bra.

// Danda

sumpi
0

Hoppas verkligen att det är som ni säger det låter underbart….

Tack för era svar det gav mig frid om att han har det bra…