Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etiketterandarspöken
Läst 1150 ggr
sumpi
0

Kanaler

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Hur vet man att man har öppna kanaler??

[marion69]
0

Ifall kanalerna ljud och bild :-) Nej, men får du saker och ting till dig, så är du väl öppen.

sven-g
0

Detta märker man är nog svårt att inte veta detta. Och är man öppen går det aldrig att helt stänga.

Vargflickan
0

Enligt mig så känner du det, om du känner dig själv. Genom träning och erfarenhet. Ungefär som när man lär sig avslappning genom att knyta näven och sen slappna av. Då lär man sig känna skillnad mellan spända muskler, och avslappnade muskler. På samma sätt kan göras om du är "öppen". Prova att stänga ner dig, känn hur det känns. Känns det annorlunda en dag, är du kanske öppen. Sen håller jag med marion. Får man se saker och ting, hör ljud osv. är man ju mer eller mindre mottaglig. Tankar från mig!

Ha en fin lördagskväll! /Vargflickan.

When I let go of what I am, I become what I might be.
-- Lao Tzu

sumpi
0

Tack för era svar,jag känner ibland när jag ser på tv,att jag blir kall,då menar jag iskall,jag brukar fråga om ngn annan fryser men inte…då kan jag ana skuggor i ena delen av rummet,inte obehagligt snarare att ngn står o vakar över mig med värme…skulle detta kunna vara min döda far?….sedan undrar jag hur man stänger ner sig,det låter så enkelt men är det det!!!….

Hoppas du hade en fin lörd kväll varg flickan,och alla ni andra…

jag önskar er en fin sönd,och om det är min döda far är det ngn som vet hur jag kan få kontakt med honom!!!

kramar till er…