komplicerat, behöver hjälp...
behöver lite hjäp just nu…
det känns väldigt komplicerat dethär…
allting händer särskillt när jag "öppnar mig inför det övernaturliga", koncentrerar mig på ljudet av ingenting
Stod idag ( som alla andra dagar) och kollade upp på min grannes hus. Det är något som inte står rätt till. Sonen i familjen tog livet av sig för fem år sedan. Och jag kann se honom, och hans blåa cykel varje dag. Det är som att det slår mig rakt i ansiktet varje gång, att jag känner så mycket ånger, aggrisioner, sorgsenhet bara av att gå och ställa mig vid fönstret. Och ALLTID efter det, så händer något konstigt.
Det kan vara att jag hör ett högt skrik, eller att jag hör glas som dallrar som om det vore jordbävning. Det är olika…
är det någon som möjligtvis kan förklara?
eller åtminstonde bara ge mig lite tips på hur jag ska hantera det?
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Känner igen det där. Just att förnimma energi och känslor som inte är dina egna.
För mig blir det att det ofta öppnar upp mig för det, om jag tex ser någonting, är på en tung plats, läser en artikel om ämnet eller liknande…
Kan tyvärr inte hantera det heller så värst…det kanske är det som är mest skrämmade att sakna kontroll
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Tycker inte det är konstigt alls att du känner som du gör.I grannens fall tippar jag på du tar in sonens smärta som han kännde innan han gick över.Väldigt vanligt när man är öppen att omedvetet släppa in alla möjliga energier.Att det alltid händer något efter fönstret är åter igen din mottaglighet och troligen söker han din uppmärksamhet just för att det händer något efteråt varje gång.
Det finns bra meditationer där man kan få hjälp med att både öppna upp och stänga ner.Det finns ledda meditationer på cd och ta en titt på vattumannen.se dom brukar ha ett bra utbud inom både böcker och cd.
Att känna ånger aggretion och sorg är enbart grannsonens kvarvarande energi och sen verkar han göra ett "personligt" besök när något inträffar efteråt för att få din uppmärksamhet.Han vill visa att han nu har det bra även om han ångrar det beslutet han tog för fem år sedan.
Men prova med olika meditationer och böcker hjälper inte det kan du besöka ett medium som lär dig stänga ner och öppna upp på dina vilkor.Har du djupt intresse för det mediala finns många bra kurser i landet,bara googla i närheten där du bor finns säkert flera stycken.
Lycka till 
tack så mycket båda ni!
Det känns som att jag får ta tag i dethär,
eller migsjälv om det nu handlar om det.
må väl!