Terri Evans- Privat
Jag bara undrar om någon har träffat Terri Evans privat ? Jag har ev, möjlighet att få träffa honom nu under min utbildning. Om vi har tur så kan han komma vid någon av våra utbildningsdagar här framöver. Man har hört mycket om honom och sett honom på tv…men jag har inte en susning om hur han är som person.
Vore skoj om någon hade träffat honom, och kan berätta lite om hur han är som person. Jag är inte den som sätter honom på pidestal, utan jag vill se djupare i honom,,,hur han är som människa i sina personliga möte med människor…Det faccinerar mig mest, då han är ett så väletablerat Medium som han är.
Vänligen MariaJ:-)
Carpe Diem
Maria Johnsson
Reikimaster/lärare, kursledare och mässarrangör

Terry är trevlig, ödmjuk och go´som person och vän 
Hans arbete kan jag inte svara på för jag har själv inte gått kurs hos honom. Som med alla medium får man höra både ros och ris och om Terrys arbete har det inkommit mest ros!!!
Elisabeth
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

Härligt. Ska bli skoj att träffa honom ! Jag hoppas verkligen han har tid för oss vid något av våra utbildningsdagar..Han är ju en upptagen man vad jag förstått.
Tack ElisabethJ för svaret.
Carpe Diem
Maria Johnsson

Jag försökte beskriva det så här: Om andras budskap vid en seans är kortfattat och enkelt som ett SMS (lätt att tolka in annat) så är Terrys budskap som ett helt "kärleksbrev" utförligt, lätt att känna igen och kärleksfullt!
Så tycker jag i alla fall!
Jag har varit på privatsittning hos Terry.Jag tyckte han var duktig.
Ni är så duktiga allihopa, tycker jag

Jag har inte träffat Terry men det intryck jag fått om honom är att han är en underbar person. Varm, ödmjuk och vänlig… Lycko dej som har chans att träffa honom…

Maria.J, en annan som är en jättetrevlig och varm person är ju Benny Rosenqvist som också bor i dina trakter, honom vill jag varmt rekommendera er att träffa om ni kan!!! Han är en man som ger av sig av hela sitt hjärta!!!
Elisabeth
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

Tack för tipset Elisabeth !
Jag lyssnade på ett radioprogram med honom, för ett tag sen.
Jag tyckte också att han lät väldigt sympatisk och trevlig, så jag ska se om jag kan kontakta honom framöver.
Tack för alla era inlägg..
Carpe Diem
Maria Johnsson