Se framtid om döden?
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Jag har vid ett par tillfällen nu fått information från andar när personer ska gå bort… De personerna e inte några ja känner utan det har varit vårdtagare som ja har tagit hand om… Det har varit ganska dramatiska och väldigt plötsliga döttsfall… Men min fråga e varför de kan ha gett mig den infon? Ja har iallafall hört att de inte brukar "tala om" när och hur någon ska gå bort?
Alla som är synska, och dom säger vara synska har kommit med info om allt inom döden himmelriket mm genom tiderna,men jag kan varjefall säga en sak, att det är INGEN som vet hur det egenterligen är,så om du ser hör detta så är det bara så då för dej här och nu.Mvh Stefan
Hej luckymos!
Informationen du fått kan ha göra med ditt arbete då du kan/ska vara förbereda dig på detta. Kanske är det så att just du hanterar detta bättre än andra.
Att tala om döden ser vi oftast negativt ändå så kan/är det många gånger befriande beroende på vår sittuation.
Min farmor gick bort för ett antal år sedan, lika så min far..Kände bara en så oehörd lycka då dessa två personer som fått lida äntligen fick somna in.
Om sierska/medium talar om döden är helt fel! Att vi alla ska dö det vet vi, när det sker behöver vi inte veta;)
Kram
# 0 Förstår dig så väl, detta är något jag känner in med både unga gammla och för mig helt främmande människor.Vet även när jag själv är klar för andra sidan.Det enda vi kan göra är att antingen lära oss leva med det eller stänga ner för den formen av information och det gör man enklast genom att be guider och hjälpare att inte ge oss sådan information.
Dock är det inte min uppgift som medium att säga sånt till andra utan jag får vackert leva med det och ha vetskapen.Däremot om jag känner in en viss olycka tex kan jag be någon ta en annan väg hem.En del har lyssnat en del inte och tragiskt nog omkommit.Mer än så kan man inte göra men man säger aldrig till någon om man ser döden vara på intågande.
Ingen lätt sak att leva med men man får lära sig acceptera den eller försöka stänga ner så man slipper se döden hos andra.
Jag brukar också få veta när olika människor är på väg att gå bort. Men jag känner att jag inte ska ge vidare den infon. Vad skulle det tjäna till?
Som jag förstår det får många mediala liknande besked men som sagts innan man ser inte det som sitt "jobb" att förmedla. Dessutom ser ju många siandet om framtiden som en möjlighet inte alltid nödvändigtvis som den absoluta sanningen om vad som ska ske.
Precis som#3 har jag ibland sett olyckor så tydligt att jag kan be någon tex köra an annan väg hem och mina vänner och nära vet ju vad jag gör så de brukar lyssna då.
Jag hade en mycket tragisk olycka nära mig i min ungdom som jag inte lyckades hindra eftersom jag inte lyckades nå den som skulle drabbas innan olyckan var över honom. Det var svårt att leva med vissheten av att jag skulle kunnat förhindra men med tiden kom jag fram till att det kanske inte var meningen. Jag har pratat med honom från andra sidan upprepade gånger och han säger att det inte skulle hindras. Så det får man väl tro på.
Ibland har synerna förberett mig så att jag på ett bättre sätt kunnat finnas till för de efterlevande. Detta kan ju då vara en av anledningarna till att vi får se tror jag.
//danda
Att du får veta det, kan vara för att du ska vara mer förberedd på att dom går bort. Jag "kände" på mig cirka 3 månader innan min pojkvän dog. Jag såg av nån anledning att jag gick på hans begravning, men jag tror jag fick den informationen, för att jag skulle vara lite bättre förberedd.