Känningar i förväg...
Hej,
Jag har varit med om att jag t.ex. har haft en melodi i huvudet och när jag satt på TV`n eller radion så har de spelat samma melodi.
Eller när jag tänkt på något så pratas det just direkt efteråt i t.ex. TV´n.
Själv tycker jag det är jätte-kul men vill fråga er vad det kan bero på.

Vet inte riktigt vad sånt beror på men jag brukar ofta veta strax innan att någon kommer att ringa.
_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!

Då bör man lyssna till texten i låten och vad den betyder för det kan vara ett budskap som man behöver lyssna till.
Elisabeth
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

Tack, det ska jag tänka på nästa gång.
#1 - Ja, det brukar hända mig också att när jag ska ringa någon så ringer den personen eller att jag just då tänkt på den personen.
Det händer mej så ofta att jag ett tag trodde jag påverkade saker att hända. Tills jag kom på att jag "såg" dem innan de skulle hända. Jag tycker att det är jobbigt. Önskar att det inte var på det här sättet!

Än så länge tycker jag inte det är jobbigt.
Fast det är klart om det är så hela tiden….och antagligen beror på vad det handlar om, eller vad det är för slags föraningar man får.

Känningar har jag och har nog haft så länge jag kan minnas men nu har det börjat bli lite mer "onormalt" Tex: Jag är väldigt tidig till min läkare på en stor vårdcentral. Jag är nästan 30 minuter för tidig men tänker att jag går dit för jag träffar någon jag känner där som är i från XXbyn. När jag kommer dit står en kvinna där som jag ofta pratar med när jag får tillfälle. Ja så där kan det vara och det blir oftare och oftare nu för tiden.Till skaen hör att jag aldrig träffat någon där tidigare och att jag sällan är där. Det kan gå år emellan.
fast ibland är det praktiskt, som i förra veckan när jag var o köpte ett halsband till en kompis och valde mellan två. Då "såg" jag min kompis med det ena halsbandet på sig,så jag köpte det andra.
Det visade sej att hon köpt halsbandet jag valde bort tre dagar innan …

Visst är det toppen..
Det är nog inte så dumt att träna upp de där förmågorna….men det är ju fantastiskt bara det att de finns!