Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etikettofftopic
Läst 1060 ggr
kina26
0

En Clown..

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Ibland måste man hålla masken! men man mår som allra bäst om man VÅGAR TA AV DEN. Håller ni med mig? Ha en härlig torsdag Cool

[grinda]
0

Ja håller med digGlad Ibland tar man av sig masken å upptäcker att man blir älskad ändå, t o m ännu mer - det är en skön känsla.

Ha en härlig torsdag du med Kina.

kina26
0

Tack grinda Ja men ibland är det tvärt om, jag har en nu bekant som är gift, och som måste ha nåt i sig för att släppa loss. Tyvärr så verkar hon ha svårt för mig. Så jag funderar på att säga upp bekantskapen. Jag är liksom inte nån vanlig svensson. Och vill inte bli det heller, för den delen jag är jag. Jag har lätt för att få kontakt med folk, och skojar gärna. Jag måste säga att jag har lättare att umgås med killar, än med tjejer. Tjejer är mer avundsjuka av sig! Och har lättare att prata skit. Det är vad jag upplever. kram..

[grinda]
0

He he… Ja det kan det vara så att du speglar hennes skuggsida. Den inre clownen som inte följer normen, som hon håller nere och inte kan acceptera, ser hon hos dig!

Jag känner igen det där. Folk som vågar vara annorlunda kan upplevas som ett hot bland de som till varje pris vill vara "normala" och "lyckade".

Sånt umgänge har du väl inte tid med;)

Kram tillbaks:-)

kina26
0

Nej varkens tid eller ork, he he. Man bränner så mycke onödig energi på ingenting.