Rädd för dina upplevelser?
Jag startar en tråd som jag hoppas folk vill skriva i och dela med sig av sina tankar och sin upplevelser av att känna sig rädd och tankar kring hur man åtgärdar detta.
Många känner sig rädda för sina övernaturliga upplevelser. Har man plötsligt öppnat sig så kan man behöva hjälp med goda råd från de som varit med om samma sak tidigare.
Så tips och tankar efterlyses:
Hur stänger man ner på bästa sätt?
Hur förhåller man sig till sin egen rädsla?
Hur förhåller man sig till "jobbiga energier"?
Tips om hur man kan börja känna sig mer lugn och trygg?

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Man sluter sig som en blomma ett blad i taget eller som ett rum med väggar, tak o golv. Det e n bra teknik och omvänt när du öppnar dig
Rädsla, ta det i sin egen takt att öppna upp sig, be alltid om beskydd och ha en bra relation med din skyddsängel eller guide innan du "ger dig iväg".
Be alltid om hjälp om jobbiga energier om du själv inte klarar av dem.
Ta reda på din skyddsängel eller guide, börja med små steg o de hjälper dig. Gör inte mer än vad du själv vill o klarar av. Ibland kan de vara ivriga osv. Se det som en möjlighet, eller för vad det är och inte ren skräck, skrämda kan vi bli här på jorden ändå liksom på andra sidan men är du "nykter" så är det inte så skrämmande. Ställ frågor du undrar över, köp inte allt du får till dig, gå på magkänsla också och naturligtvis träning!!
Alis volat propriis 
Bra råd, Tack.
"Be alltid om hjälp om jobbiga energier om du själv inte klarar av dem."
Vill bara understryka detta - man kan alltid Be om hjälp. Vi är beskyddade men behöver uttala en bön om hjälp. Jag har av erfarenhet märkt hur snabbt bönen kan hjälpa om det känns "stökig" och "tungt".
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Bra och intressant ämne. Jag ska följa denna tråden.
Hoppas på många goda råd till oss nyfikna!