Min Pappa
Jag måste bara få berätta: För några år sedan (tror att det är 3 år sen om jag inte minns helt fel) Så var var min pappa med om en bilolycka.
Han har ett nattjobb som innebär en lång resväg ute i ödemarken, några kilometer ifrån stan, det finns mest skog där, och några enstaka hus. I alla fall, så har han jobbat på den här vägen i många år, och han har allt sett lite konstigheter men inget han har reagerat något nämnvärt på. (han har set saker sen han va liten)
Några dagar före den här bilolyckan så börjar han se en stor rottweiler komma springande genom skogen och hoppa "in" i bilen för att sedan försvinna i tomma intet. Denna rottwelier tror pappa än idag är våran döda hund som tyvärr dog under en tragisk olycka.
Hunden dycker upp på samma ställe flera dagar i rad, tills de dagen som olyckan händer, då ser han hunden som vanligt, pappa saktar in som vanligt ( en normal reaktion tror jag, även om man vet att hunden inte är kött och blod)
Han tittar på vägen och helt plötsligt från ingenstans dyker det upp en älg, pappa tvärbromsar men bilen hinner inte stanna, utan han kör rätt in i älgen, bilen blir totalt sönderkrossad och älgen dör på en gång.
Läkarna hävdar att pappa måste ha haft änglavakt, han borde ha dött av smällen, allt han fick va en liten skråma på foten.
Jag tror oxå att han hade änglavakt, jag tror våran hund försökte varna pappa i flera dagars tid, försökte få honom att sakta in, ja helt enkelt försökte hindra honom från att köra fort :)
Jag är hunden evigt tacksam, och nu är min pappa sjuk, han har legat snart en månad på sjukhuset med 3 operationer i bagaget. Jag hoppas för allt i livet att hans egen skyddsängel är med honom denna gång oxå!
(vet ej om tråden ligger rätt) 
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Fin berättelse
Jag tror oxå att din pappa hade änglavakt där o då
Oj vilken berättelse. Hoppas din pappa blir bra snart. Och vilken fantastisk hund - "människans bästa vän"!
Nog hade han änglavakt alltid.
Ja härligt att läsa om att din pappa hade änglavakt av er gamla hund. Härligt att andevärlden kan interagera i våran fysiska värld!